Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lugter ildere i bur mere?

Startet af lille_jill, 5. November 2010, kl. 14:17

Charlotte

Det er rart at vide så jeg ikke tror der er noget galt med dem hvis kuglerne pludselig mangler (selvom jeg ikke ligefrem har mange med kugler).  Så tak.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Selina

Citat fra: Shamua Dato  9. November 2010, kl. 16:49
Citat fra: Charlotte Dato  9. November 2010, kl. 16:31
Så er det derfor at han lugter (8 måneder). Så er han jo en "rigtig" han og skal lugte (selvom vi ikke synes at han skal).  :fnis:

Jeg har aldrig før hørt at de kan trække kuglerne op fordi det er vinter. Er der andre der har hørt om det? Er de helt oppe så du slet ikke kan mærke dem?

Ja det har jeg hørt om. Dyrlægen siger det er normalt, men ikke alle der gør det. :)

De er lige under hud overfladen. men det ligner faktisk at han er blevet snittet, jeg går tit lige og mærker efter om de stadig er der. men det sjove er at de er ekstremt små. wesley skal til lone idag og hans pung er på størrelse med en valnød eller lidt større, og balders har slet ikke ændret sig fra han var 15 uger. jeg har tænkt mig at tage ham med til lægen og lige få hende til at mærke om det var normalt. men begge sten er der i hvert fald, de er ikke oppe i maven  :)

Selina

hov det skal også lige siges, at han også lugtede inden den nye dreng kom her hjem. :)
og igår begyndte han at gå og små pisse over alt, så det passer bare perfekt med at det bliver idag, samtidig er han en rigtig bulderbasse, og nedlægger hanner der er dobbelt så store som ham selv, ikke at han er aggressiv eller voldelig men sys personligt det er godt at det bliver nu. han ligger nemlig altid og bidder i de andre drenge om natten, så er blevet nød til at sætte ham på badeværelset om natten.

Eliza

Det med at de kan trække stenene op når det bliver koldere er helt normalt nogle hanner gør. Jeg havde heller ikke selv oplevet det, men var jo hjemme hos selina hvor vi snakkede om det og jeg lovede at undersøge det.
Det er jeg ret glad for at jeg gjore for ikke lang tid efter trak min egen han sine sten op, dog ikke helt så langt som jeg synes selinas dreng havde dem. Indimellem synes jeg den ene eller begge ka sidde lidt længere nede men dagen efter er de oppe igen  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Det er meget normalt hos mink. Honda jeg passede gjorde det også. Så engang imellem når han slappede helt af og blev nusset så kunne man godt lige se dem som bittesmå ærter.

Selina

fik tjekket det med stenene hos på balder hos lone idag, hun siger også det er helt normalt, og man kan faktisk sagtens få den kastereret selvom de er trukket lidt op.

Anne

Ja, men hvorfor ikke vente? Når kuglerne er små og trukket lidt op laver de jo ikke ballade.

Eliza

Ja jeg ville da helt klart også vente.. jo ældre de er jo bedre er det for dem og de er jo ikke i brunst når de er oppe..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Selina

nej selvfølgelig vil jeg ikke gøre det nu. men det var bare lige en information til folk :)