Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så kom dagen

Startet af Sølvsten, 5. November 2010, kl. 21:23

Sølvsten

Citat fra: Julie Dato  5. November 2010, kl. 23:13
Tillykke med hende.
Hvor er det lidt spøjst. Går i klasse med en Mie og hendes søster hedder Sally... just saying :P

He he

Malene

Aww, hun har godt nok et kært ansigt!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

Citat fra: Eliza Dato  7. November 2010, kl. 16:45
Tillykke med den lille ny  :lol: Dejligt hun har fået en der kan slåsse lidt igen på den søde måde..

Ja det er både Sally og vi også meget glade for.

Sølvsten

Citat fra: Malene Dato  7. November 2010, kl. 16:51
Aww, hun har godt nok et kært ansigt!

Ja hun har er meget sødt ansigt, men man skal ikke lade sig narre af det. Hun er en rigtig bisse. Hun skal lige lære at vi ikke er daggamle kyllinger.

Anne

hvor ER den smuk!!! Den ligner jo My på en prik med undtagelse af næsen!!! Ååååh jeg vil ha!

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  7. November 2010, kl. 18:09
hvor ER den smuk!!! Den ligner jo My på en prik med undtagelse af næsen!!! Ååååh jeg vil ha!

Tak Anne! Måske er det ikke helt tilfældigt. Jeg har jo hele tiden været helt syg med My. Jeg har dog tænkt mig at beholde hende.

Anne

Æv :( Jeg synes ellers at nogen skal give mig en trøsteilder fordi jeg skulle af med Honda! Hende der kunne godt passe ind!

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  7. November 2010, kl. 20:03
Æv :( Jeg synes ellers at nogen skal give mig en trøsteilder fordi jeg skulle af med Honda! Hende der kunne godt passe ind!

Ja det har du bestemt også fortjent efter at ha taget dig så godt af Honda, men det bliver ikke en af mine. Dem kan jeg ikke undværre.

Anne

Nå alligevel ikke :) Ej men hun er nu bare super fin hende her. Jeg elsker ildere der ligner My, for My er jo standarden for skønhed indenfor ildere!

AlisVolatPropiis

Tusind gange tillyke med hende :D hun er en super charmerende lille pige at se på, og hun fortjener et godt hjem :D -og det ved jeg jo i er :D

FerretParadise

Hvor ser hun bare helt vidunderlig ud.  :love:
Stort tillykke med hende. :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Hvor er hun fin :D.. Tillykke med hende!  :love:

Vh. Marianne

Sølvsten

Tusind tak Trine Ann og Marianne. Vi er så glade for hende og Sally elsker hende

Charlotte

Hun er smuk. Tillykke med hende.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Stephanie

Hvor har hun dog et sødt ansigt  :D

Hvor gammel er hun? Hendes ansigt på de første første billeder ser så dejligt hvalpede ud  :D