Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Til min søde elskede madmor

Startet af lussingen, 11. November 2010, kl. 21:23

Starshineferrets

den här tråden är helt underbar <3

Zefyr... jag tror tyvärr inte att Ann går me dpå att skicka bort Fire och Navi.... men du kanske kan uppfostra även dem att bli trevlig? Det borde du klara av nu när du fått 3,5 illrar att använda lådan!

FerretParadise

Min elskede dejlig PutteFyr.

Jeg glæder mig bare så meget til at se dig igen, der er 100 år til imorgen, tiden føles meget lang.
Og det er så dejligt for mig at se og høre, at du har hygget dig så meget, og blevet forkælet, og at alle har kunne lide dig.
Men du er jo også en meget sød og venlig dreng, så det er svært at lade være med at elske dig.
Du er meget dygtig, at du sådan har kunne bakketræne Mette's andre ildere, kan du ikke også gøre det her hjemme? For madmor er lidt træt af, at samle prutter op. :lol:

Kære Zefyren, jeg elsker dig. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Hej min helt egen madmor.

Jeg synes også der er meget lang tid til i morgen. Lige nu ligger jeg i en lyserød ( :S) kurv og putter. Jannich er i bad, han står og synger derude, det er lidt hyggeligt at ligge og lytte til :)

Når han er færdig, skal jeg have min aften-olie. Og så skal jeg nusses og kysses på. Det er faktisk meget hyggeligt, sådan at blive forkælet. Alle synes jeg er en sød og sjov dreng. Manden i huset siger, at de har en ilder der ligner mig lidt, men at han bider. Det er da en mærkelig ilder!!! Alle ildere ved da, at man ikke må bide i menneskerne ;)

Jeg vil gerne prøve at bakketræne dem derhjemme madmor, men gider du så ikke være rigtig sød og sige til dem, at de skal lade være med at skrige mig ind i hovedet? Her er der ikke nogen der skriger, her griner de kun :) Det gør de faktisk ret meget. Når de så griner, så laver jeg lige sådan et ekstra hop, for så griner de bare endnu mere og siger jeg er sød og dejlig 8)

Vi ses i morgen søde madmor. Jeg skulle hilse og sige fra Mette og hendes familie, at de kommer til at savne mig rigtig meget :)

Båt båt
Puttefyren.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.