Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Til min søde elskede madmor

Startet af lussingen, 11. November 2010, kl. 21:23

lussingen

Hej hej søde madmor.

Nu når vi skal være væk fra hinanden til på mandag, så har madmennesket her i huset hjulpet mig med at lave en lille dagbog til dig.
Jeg er lige blevet puttet. Jeg fik masser af kys og kæl, og deres store menneskehvalp gav mig også godnat-olie (endda inde i det rum hvor der er en kæmpe seng og en masse dyner og puder :fnis:)

Jeg sender dig lidt billeder hver dag, så du kan se hvad jeg laver herude på landet :lol:

Her står jeg og giver gode råd. Menneskene skal have nyt køkken og jeg er jo Poteværkerfyren, så de får lige lidt af mine guldkorn :ja:

Her har jeg lige snuppet Speedys plads. Han var der jo ikke alligevel :fnis:

Her liger jeg under en dyne. Jeg har nemlig fået min helt egen dyne, endda med Star Wars betræk på :dans:

Her får jeg dejlig olie i den store seng

Jeg glæder mig til at sende dig flere billeder i morgen. Sov godt madmor. Jeg er træt nu og er hoppet ind i min kasse.

Båt båt din Zefyr
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Ej hvor du hygger dig søde Zefyr... :D

Det er godt at du lige kan give nogen håndværksmæssige råd med på vejen, de mennesker ved aldrig helt hvad de laver alligevel. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Snabeldyr

Det bliver din mad moar helt sikkert glad for, det ville vores i hvert fald...

båt båt Grace og Zayn
Stealing our hearts, then our sanity

FerretParadise

Åhh elskede Zefyren..   <3 <3

Hvor er jeg bare glad for denne tråd, jeg sad her og savnede dig rigtig meget.
Vi er jo ikke vant til, at være væk fra hinanden, så denne tråd trøster mig meget. :)

Nu er du jo poteværker, så godt at du kan hjælpe dem med deres nye køkken. :)

Hils Mette og tak hende mange gange fordi hun vil passe dig.

Kys kys fra din madmor. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Godmorgen søde madmor <3

Jeg har sovet rigtig dejligt. I morges stod manden tidligt op. Han nussede mig og gav mig godbid og gik så ellers og snakkede med mig :)

Da menneskehvalpen stod op, fik jeg en godbid mere, og så legede vi med posen og bolden. Han er virkelig sjov at lege med. Jeg båttede af ham mange gange og han båttede tilbage, det var skægt.

Jeg sender dig lige lidt billeder, så du kan se, hvad vi har lavet indtil videre:

Først gik jeg lige ud og spiste lidt morgenmad:

Bagefter legede jeg med Mette i det hvide rør, det var skægt :dans:

Hej hej madmor:

Efter 1½ time var jeg blevet træt, så godnat søde madmor. Jeg skriver lidt senere
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Godmorgen min elskede skat.

Hvor er det bare dejligt at se, at du har det så godt. Det var jeg nu slet ikke i tvivl om, at du ville ha, for ellers ville jeg ikke lade dig blive passet der. Det er ikke mange der får lov til at passe dig, jeg elsker dig jo over alt på jorden.

Jeg sad her og tænkte på dig, og på hvad du mon lavede lige nu. Her er så underlig tomt uden dig, men snart tager vi afsted, og så er det jo bedst, at du er hos din plejefamilie.

Stort kys fra mig til dig. <3
Ann Hillerslev.

Anne

Åh han ser ud til at blive passet godt :)

Det må være dejligt at få sådan en tråd når nogen passer ens dyr. Så må vi bare se om Zefyr vil med hjem igen :lol:

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 12. November 2010, kl. 10:01
Åh han ser ud til at blive passet godt :)

Det må være dejligt at få sådan en tråd når nogen passer ens dyr. Så må vi bare se om Zefyr vil med hjem igen :lol:
Ja det er helt vidunderligt med denne tråd, og jeg er virkelig glad for, at han er så glad hos Mette. Nu kan jeg tage afsted med ro i sindet.
Jeg tror da slet ikke, at han vil med hjem igen. :lol:
Ann Hillerslev.

Barky

Sikke du bliver forkælet Puttefyren.. :D Du er da på egen luksusferie hos Mette og hendes søde familie.

Eliza

Det ser virkelig ud som om han nyder det.. Pas på Ann, han vil bare ikke med hjem igen med al den opmærksomhed og guffere  :lol: ej det får han jo så også hos dig  :)

Held og lykke med udstillingen.. vind nu det hele ik  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Hej igen søde madmor.

Du kan tro jeg har haft det skægt her til formiddag :)
Mettes mor kom på besøg, for hun skulle hjælpe Mette med at gøre rent og sætte ting på plads i køkkenet. Hun er godt nok en sød dame. Jeg tror nok jeg lige fik skruet charmen på, for hun er da bare helt vild med mig.
På et tidspunkt da de gjorde rent, så stjal jeg kluden fra Mettes mor :fnis: Jeg skyndte mig at gemme den i kurven i gangen :lol: Da jeg havde gjort det 3 gange, lod Mettes mor mig beholde kluden, hun synes jeg skulle have den, når nu jeg var så glad for den.

Jeg er lige vågnet efter en lille eftermiddagslur, så her får du lidt billeder:

Her er jeg hos Mettes mor. Hun nussede mig så meget, så jeg blev helt træt :lol:

Så fik jeg lov til at lege med en kæme papkasse, det var altså skægt :dans:

Men til sidst blev jeg træt og lagde mig til at sove med min gule klud

Barky

Hehehe.... Zefyr har altid haft rigtig god humor! :D  *lol*

lussingen

Hej søde madmor.

Jeg havde så travlt igår, at jeg slet ikke fik sat nogle billeder ind til dig :-$
Her til morgen har jeg været meget fræk :fnis: Jeg har leget lidt vildt med Mette. Jeg legede inde i tæppet i gangen, og det var bare sjovt. Desværre havde jeg ikke held til at trække Mette med ind i tæppet, det var ligesom om hun var for stor :S Jeg prøvede ellers ihærdigt!!

Her kommer lidt billeder:

Her ligger jeg lige og sover, det er altså en dejlig kurv <3

Må jeg ikke nok få sådan en papkasse derhjemme? Den er altså bare sjov.

Den her er nu også dejlig at sove i :lol:

Her er jeg igang med at lave strækøvelser. Jeg er nemlig lige stået op 8)

Her leger jeg med Mette. Hun prøvede at fange mig med sådan en underlig dims...

Her er jeg så kommet udenfor

Jeg glæder mig til at se dig i morgen madmor. Jeg har haft det rigtig sjovt!!

lussingen

Hej hej igen madmor.

Jeg glemte lige at fortælle dig noget sejt 8)

Jeg har bakketrænet 4 andre ildere. Det siger Mette nemlig. Jeg ved ikke helt, om jeg skal tro på hende, for jeg har altså ikke set 4 ildere her :S Så skal de godt nok gemme sig godt, for jeg har ikke set så meget som skyggen af dem. Jeg tror nu egentlig jeg hørte en af dem i morges, der var nemlig en der båttede, og det var IKKE mig :fnis:

Mette har rost mig meget. Hun har fortalt mig, at de ildere (som hun siger bor her) aldrig har kunne finde ud af at bruge en bakke. De har altid brugt aviser :S Men efter jeg er kommet her, så er 3½ ilder begyndt at bruge bakken. Hun siger, der er en der hedder Speedy, der ikke helt har forstået det. Måske jeg lige skulle tage fat i nakken på ham og fortælle ham hvordan man gør? 8)

Igår kom der en mand og savede nogle brædder i stykker. Jeg blev lidt urolig, for det larmede rigtig meget og jeg ville gerne sove til middag. Madfaren her i huset kom ud til mig, og så sad jeg på hans arm, det var bare super hyggeligt, og så var jeg ikke urolig mere :)

Jeg glæder mig meget til at se dig i morgen. Kan du ikke sende Fire og Navi herned og bo? Jeg er ikke sikker på jeg gider være sammen med dem. Der har været så stille og roligt her, og der er ikke nogen der lige pludselig skriger mig ind i hovedet eller hiver i min nakke :dans:

Kys til dig madmor.