Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hemsida för utställningsresultat

Startet af Starshineferrets, 14. November 2010, kl. 13:13

Starshineferrets

Jag håller på att sammanställa en opartisk, oberoende hemsida med de skandinaviska utställningsresultaten för att förenkla för arrangörer och deltagare att "bevisa" eventuellt uppnådd champion kandidatur.

Jag hoppas att inte någon utav utställningsarrangörerna har något emot detta och att alla vill vara med!

Men jag behöver hjälp från er med att få med alla utställningar som varit mellan 2007 - 2010

Jag behöver namn på utställningen, datum samt resultatlista för samtliga utställningar där!

Skulle även uppskatta om arrangörer från utställningar i skandinavien lägger in en kommentar om att det är ok att jag använder resultatlistorna. Inget i listorna kommer att ändras, utan de klistras bara in rakt av.

cibatuchsi

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Stephanie

Super godt initiativ  :D

Så må vi håbe at arrangørerne for de udstillinger som ikke eksisterer længere og hvor hjemmesiden er væk, stadig har papirerne så man kan få det oplyst.

Det vil gøre det så meget nemmere for udstillere og arrangører hvis de kan nøjes med at gå ind på en hjemmeside istedet for at skulle lede højt og lavt efter diverse papirer.

Starshineferrets

Nu saknars jag vara svar från 2 utställningar, efter det kan jag lägga ut hemsidan :D

Eliza

Hvor er det sejt Sara.. Er det "kun" resultater fra Dk,sverige og norge eller er der også andre lande på?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

So far enbart sverige, danmark och norge.. men möjlighet finns ju laltid att lägga till fler om intresset finns :D