Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lillo, Velkommen.

Startet af NemoToft, 14. November 2010, kl. 17:12

NemoToft

Hej.
Mit hjerte er løbet af med mig. Den lille ilder her, Lillo (omdøbt fra Baby) skulle have nyt hjem, ret hurtigt. Jeg plejer ellers at være meget standhaftig og minde mig selv på hvor nemt det er at have 2 ilder basser....
Nå, igår kom hun så hjem til os  <3. 1 1/2 år gammel, Silver af en eller anden slags (har jo altid kun haft standard). Meget legesyg. Hun er dog en dame der har fået lov til at bestemme dags ordenen hvor hun boede før. Manden i huset turde ikke tage hende op. Og hun er da også lidt hård ved os, især Keld er udstyret med futsko nu  :)
Jeg håber at aktivering, ilder lege venner og masser af tid uden at være bag tremmer, giver hende overskud til at have tillid til os. Og at det ikke kommer til at tage alt for lang tid eller koster for meget blod  :fnis:

Gixxer vil gerne møfle hende lidt. Malle er mere stille og rolig. Men de sov alle i samme rum efter blot 8 timer, så det skal nok gå.

Er der nogen der er frisk på den helt præcise farve betegnelse? Eller er det svært i vinterfrakke? Uden at vide en dyt, så siger jeg Silver Mitt ??????

Knus Dolly og drengerne, nu plus pige....

SilverDragon

Hvor er hun lækker. Smuk pels.
Det er ihvertfald silver, men ellers ved jeg ikke.

NemoToft

Tak Tak Louise. Ja, hun er smadder flot... Heldigt for hende, for hun er ikke voldsom sød og nusser, endnu   :dans:  Men det skal hun nok blive  :fnis:

Anne

Hun er sindsygt fin! Hende glæder jeg mig til at møde. Hun er silver og med aftegnene mitt og bib (tomte), det man kalder silvermitt i f.eks. usa.

Stephanie

Stort tillykke med hende, hun er super smuk  :D

Eliza

Tillykke med hende  :) Kvinder skal jo helst bestemme så er det bedst  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

grattis till en oerhört söt liten tös!

Shamua

Jeps.. Silver med tomte.. Og en rigtig flot en af slagsen med helt mørk næse  :love: Hvilken skønhed.. Tillykke med hende :D

Vh. Marianne

Sølvsten

Hvor ser hun skøn ud. Tillykke med hende

Julbert

Hun var da en sød bette fis Dolly - tillykke med hende! :)

Bawa

Hun er virkelig smuk! :love:
Tillykke med hende! :D

Lena og Peter

Et stort tillykke med din nye smuksak... Hun er rigtig dejlig... <3

Peewit

Hold da op hvor er hun dejlig.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

FerretParadise

Hvor ser hun bare dejligt ud, stort tillykke med hende.  :)
Ann Hillerslev.

NemoToft

Tak Tak alle  :) Det går fint her hos. Keld har dog stadig futsko på  :lol: Og er udstyret med en blomster forstøver med vand... Og mega mange godbidder og lækker pasta.. Jeg håber at tilliden til andre end mig, snart bliver lidt større. Hun har dog også kun boet her i 3 dage.... Hun forguder mig og har fundet ud af at jeg er en levende elevator op til de ting hun ikke selv kan nå. Idag er hun blevet vaccineret (for første gang i hendes liv  >:|) og chip mærket. Det tog hun pænt. Og hun bed ikke engang dyrlægen  :lol:.
Dyrerne imellem kunne det simpelthen ikke gå nemmere. De 2 drenge er rigtig søde. Så når der en gang imellem lige kan høres et advarsels skrig, så er det oftest hende der lige har villet bestemme hvor de andre skulle ligge og sove  ;) Knus Dolly.