Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tak til søde Ann

Startet af lussingen, 16. November 2010, kl. 16:25

lussingen

Jeg har lovet at hjælpe dyrene med at lave en lille hilsen til Ann. Vi passede jo Zefyr mens hun var i Tyskland og vinde fine præmier og hun havde en meget dejlig seng (med tilhørende køje) med hjem til kræene :)

Speedy mener sengen er godkendt :fnis:

Også Inani er vild med den:

Tusind tak for sengen, vi elsker den <3

Båt båt
Speedy, Inani, Minnie og Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ej en sød tråd.  :)

Jamen jeg er bare glad for, at I synes om sengen.
Nu delte I jo jeres madmor med Zefyr i nogle dage, og så tænkte jeg, at jeg ville give jer et eller andet.
Så jeg er meget glad for at høre, at I kan lide sengen. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Vi vil gerne dele vores madmor med Zefyr. Madmor siger han er en sød og venlig ældre ilderdreng, men jeg synes nu han skældte mig godt og grundigt ud, da jeg så ham >:| Jeg er faktisk ikke sikker på han kunne lide mig, for han båttede meget vredt til mig :(
Jeg prøvede ellers at fortælle ham, at jeg bare ville lege. Men madmor sagde, at han kun vil lege med hende og madfar og Jannich. Det synes jeg var lidt underligt, for jeg er faktisk ret sjov at lege med :dans:

Men vi er super glade for sengen. Den er bare så dejlig at putte i <3

Båt båt
Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stephanie

Ej, hvor er den fed den seng  :)

Hehe, på det ene billede med Inani ser det ud som om hun vil have sengen for sig selv, og de andre kun for lov at stå ved siden af og se meget misundelige ud  :D

lussingen

Citat fra: Stephanie Dato 16. November 2010, kl. 17:01
Ej, hvor er den fed den seng  :)

Hehe, på det ene billede med Inani ser det ud som om hun vil have sengen for sig selv, og de andre kun for lov at stå ved siden af og se meget misundelige ud  :D

Der ramte du lige hovedet på sømmet :lol:
Herhjemme går Inani under navnet "Kællingen" og det er der jo som du ser en grund til :lol:
Det skal selvfølgelig lige siges, at hun er den sødeste og sjoveste kælling man kunne tænke sig, men en kælling det er hun :lol:

Starshineferrets

sööötbarnen! <3 Den sängen ser verkligen underbar ut!

AlisVolatPropiis

Gad vide om jeg kunne passe i den seng?? den ser altså dejlig ud...det er altså virkelig en dejlig gave at få :D og det ser ud til Ann har ramt totalt plet :D

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. November 2010, kl. 18:42
Gad vide om jeg kunne passe i den seng?? den ser altså dejlig ud...det er altså virkelig en dejlig gave at få :D og det ser ud til Ann har ramt totalt plet :D

Har faktisk overvejet om man ikke kan lave sådan en seng i menneske størrelse.. De ser bare så bløde ud  :fnis:

Vh. Marianne