Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nogle billeder af Bailey

Startet af Rokkie, 16. November 2010, kl. 21:56

Rokkie

Vores nye dreng Bailey.

Har fundet mit kamera, men der er ingen strøm på :D

Så lægger lige ud med nogle billeder den tidligere ejer har taget :)

Tror det er nogle gamle billeder, dømt ud fra hans nuværende størrelse :D

Det her må være det nyeste billede.... han ser noget større ud og siden han konstant sover må det passe godt :D

Og så kommer der nok nogle nye i løbet af et par dage :)

Selina

hvor er han flot, han ligner lidt en han jeg har set være til salg på dba kan det passe? :D hvis det er ham, har jeg selv savlet lidt over ham :D

lige en notis, ildere må ikke gå på bundstrøgelse, det kan give vejrtrækningsproblemer , kun tæpper eller aviser :)

Rokkie

Yup, fra dba..

Det er et billede af hans gamle bur, han "bruger" samme bur som Smilla nu, der ligger et stykke velour sengetøj i bunden :)

Der er ingen af dem der egentligt bruger buret, Smilla hopper nogle gange ind for at sove, men den står altid åbent.

Tror der er et billede af buret i tråden med billeder af Smilla :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato 16. November 2010, kl. 22:01
Yup, fra dba..

Det er et billede af hans gamle bur, han "bruger" samme bur som Smilla nu, der ligger et stykke velour sengetøj i bunden :)

Der er ingen af dem der egentligt bruger buret, Smilla hopper nogle gange ind for at sove, men den står altid åbent.

Tror der er et billede af buret i tråden med billeder af Smilla :)

Ahr det er ham! har også kigget mange gange på ham på G og G han ser så fin ud.. Stort tillykke med det nye "barn"

Anne

Er han virkelig en dreng??? Han ser så lille og feminin ud?

- men bestemt meget nuser!

Rokkie

Som sagt er det gamle billeder :D

han er en del større end Smilla nu, vi troede hun var tung efter at have løftet på Diva og Dexter ude ved AnneME, men han vejer et godt stykke mere end hende :)

Shamua

Fåårk han ligner min Venus til forveksling.. lige bortset fra at hun ikke har blaze.. Tillykke med ham! Jeg synes han er rigtig fin :D

Vh. Marianne

Sølvsten

Tillykke med ham Han ser rigtig fræk ud

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3