Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Et smil på læben

Startet af FerretParadise, 18. November 2010, kl. 14:29

FerretParadise

Jeg har lige modtaget en mail fra min mor, med en masse sjove billeder.
Jeg ved ikke hvem der har taget dem, så jeg håber, at det er okay for admin, at jeg smider dem herind.

Men her kommer de, og de gav i hvert fald mig et smil på læben:



















































Håber I andre også synes om disse billeder.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

HAHA puha....det havde jeg lige brug for idag :D

Stephanie

Hahaha, det er da lige til at få et kæmpe smil af at se de billeder.

Jeg vil dog lige sige at når man kommer hjem til sådan nogle billeder som dem med toiletpapiret, så er der altså temmeligt langt fra at man får smil på. (Trust me, jeg har 2 gange kommet hjem til sådan en papiromgang efter at ilderdrengene havde leget papirleg i stue og entre.)

cmkh


Sølvsten

Gud hvor er de skønne.

Stephanie hos os er toiletpapir legetøj Der går ikke en uge uden at de har lavet et par ruller om til meget små stykker papir. Det tager en del tid at rydde op men for pokker hvor har de meget glæde af det.

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 18. November 2010, kl. 14:34
Hahaha, det er da lige til at få et kæmpe smil af at se de billeder.

Jeg vil dog lige sige at når man kommer hjem til sådan nogle billeder som dem med toiletpapiret, så er der altså temmeligt langt fra at man får smil på. (Trust me, jeg har 2 gange kommet hjem til sådan en papiromgang efter at ilderdrengene havde leget papirleg i stue og entre.)

Jotak!! Jeg har sådan et eksemplar af katteracen (dog langhåret) OG ildere..!! Toiletpapir skal ALTID låses inde før man forlader huset. *G*


Dejlige billeder, jeg har snuppet dem med katte og delt det på katteforaet.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

hehe... ja man kan da ikke andet end at smile.... tak Ann... :D

KariN

Den er god den mail :D Jeg fik den af en kollega for 14 dage siden og jeg sad og grinte for mig selv over den, midt på arbejdet *G*

:D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Citat fra: Sølvsten Dato 18. November 2010, kl. 14:41
Gud hvor er de skønne.

Stephanie hos os er toiletpapir legetøj Der går ikke en uge uden at de har lavet et par ruller om til meget små stykker papir. Det tager en del tid at rydde op men for pokker hvor har de meget glæde af det.

Jeg har desværre en ilder som er meget meget lidt glad for støvsugeren, og som ligger skræmt og ryster længe efter støvsugeren har været igang, så hos mig ville det være synd at gøre det, de har dog fået lov at gøre det et par gang i entreen som ikke er så stor og hvor det ikke vil tage helt så langt tid at støvsuge.

Men kunne være at jeg skulle prøve igen, for den støvsuger jeg har fået nu uden pose i reagerer han heldigvis ikke så meget på. Han har endda været henne og snuse til den 1 gang mens den var i brug.

Sølvsten

Citat fra: Stephanie Dato 18. November 2010, kl. 14:49
Citat fra: Sølvsten Dato 18. November 2010, kl. 14:41
Gud hvor er de skønne.

Stephanie hos os er toiletpapir legetøj Der går ikke en uge uden at de har lavet et par ruller om til meget små stykker papir. Det tager en del tid at rydde op men for pokker hvor har de meget glæde af det.

Jeg har desværre en ilder som er meget meget lidt glad for støvsugeren, og som ligger skræmt og ryster længe efter støvsugeren har været igang, så hos mig ville det være synd at gøre det, de har dog fået lov at gøre det et par gang i entreen som ikke er så stor og hvor det ikke vil tage helt så langt tid at støvsuge.

Men kunne være at jeg skulle prøve igen, for den støvsuger jeg har fået nu uden pose i reagerer han heldigvis ikke så meget på. Han har endda været henne og snuse til den 1 gang mens den var i brug.

ja så kan jeg godt se det ikke er så smart. Men måske du skulle prøve igen når han har vendt sig til den nye støvsuger

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua


Vh. Marianne

Søger ilder (Blaster)

#12
Hehe søde billeder  :D Er dog ikke så vild med den med føllet men det er fordi det minder mig om et føl på mit gamle arbejde der brækkede krydset i vinters da den lagde sig sådan :(

Bawa


Snabeldyr

dejlig måde at starte dagen på
Stealing our hearts, then our sanity