Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nox the fox!

Startet af Starshineferrets, 18. November 2010, kl. 20:33

Starshineferrets

Hrm... vad ska man säga... min väninna hittade den här bilden på Nox.... ok att jag haft problem med min nya kamera... och okej att killen har lite överdimensionerade öron.. men att det var så här illa hade jag ingen aning om :P

Søger ilder (Blaster)

Hehe :fnis: Hvor er det bare nogle fine øre på en rigtig fin lille fætter  :fnis:

Anne

Hehe det er dan en fancy en! Skal den indgå i avl :P Og i så fald, forventer du at hvalpene får ører efter faren?? kan de fås med en lille duskhale også??

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

Jag har ju alltid drömt om en egen ökenräv... och eftersom man inte får hålla dem... så är det här nästa alternativ :D Ser fram emot spännande valpar nästa år :P

Malene

Citat fra: Starshineferrets Dato 18. November 2010, kl. 20:39
Jag har ju alltid drömt om en egen ökenräv... och eftersom man inte får hålla dem... så är det här nästa alternativ :D Ser fram emot spännande valpar nästa år :P
Du kan også bare flytte til Danmark. Her må man gerne have ørkenræve :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

äh det är ju roligare att föda upp dem själv :P

FerretParadise

Hvor er han da vidunderlig, og så kan han selv rejse på udstillinger. Flyvende. :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHA yup! Og det passer meget godt siden jeg er nöd till att tage aaaaalle mine dyr med til neste udstilling... så ja, hvis han flyver selv bliver der ihvertfald en mindre transportkasse :D

lussingen

Åhhh han ligner en af min søns gamle bamser :lol: :lol:

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Vi andre kan da ikke vinde en skid, hvis du tager alle dine dyr med på næste udstilling.
Sara altså..... :(
Ann Hillerslev.

Eliza

Hah godt jeg ikke skal med på den udstilling  :lol:  hvilken klasse stiller han så op i, det er vel ikke et handicap?  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.