Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 21. November 2010, kl. 12:28

A_M_T >Team Unique Ferrets<

I hvert fald mit bedste bud :P

Shamua

nå okay, så nu skider man også på de regler de forskellige udstillinger stiller op? Det kan da ikke være rigtigt. Det står højt og tydeligt på hjemmesiden, og hvis man havde taget sig tid til at læse det, så ville man også vide det.

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 22. April 2011, kl. 17:45
nå okay, så nu skider man også på de regler de forskellige udstillinger stiller op? Det kan da ikke være rigtigt. Det står højt og tydeligt på hjemmesiden, og hvis man havde taget sig tid til at læse det, så ville man også vide det.

selvfølglig skal man læse det ordenltig igenenm så man ved hvad det er man tilmelder sig til! Helt enig! Og det står jo på siden så det er jo op til en selv at man havde lsæt det ordentligt. Har sårn set heller ikke noget i mod reglen! Men jeg tænker os, hvordan mon de håndhæver det!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg glæder mig faktisk ret meget til den udstilling her! Selvom mine dyr sikkert ligner noget der har været tre ture igennem kloaken og så fået en tur i tumbleren bagefter :fnis:

AlisVolatPropiis

Jeg ved at man i Norge håndhæver det på den måde at betaler man ikke en udstilling, blir man udelukket fra de andre norske udstillinger indtil regningen er betalt...men det kræver de danske laver et lignende samarbejde. Men de går ikke ud aktivt og indkræver pengene.

Og så kan jeg da indrømme jeg heller ikke har læst den regel :lol: måske jeg bare alt for dovent går ud fra at ændrer udstillingsstrukturen sig radikalt fra andre udstillingers -så blir der gjort ekstra opmærksom på det...men hva...det går jo så kun ud over mig selv og min pengepung *G* jeg har dog heldigvis betalt og tænkt mig at deltage...det blir en skide fed udstilling :D

tzari

Jeg har ikke lyst til at komme med når arrangør kører psykisk terror på mig pga et kritisk spørgsmål.  Jeg gik også udfra det var som det plejer at når penge er betalt så "klapper fælden". Har faneme aldrig hørt om andre steder der før beløb er betalt låser en fast til at skulle med 3½ måned før udstillingen.
Men jeg lader bare vær at deltage på andre udstillinger intet problem. Havde det drejet sig om en betaling på selve udstilling og jeg fortrød kort før havde jeg selvfølgelig betalt. Men her er der mange måneder til at finde andre til mine pladser, så de får ikke mine penge når de behandler mig sådan.  :@
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Dark Crystal Ferret

Det er sjovt.. Jeg VIDSTE denne her debat ville komme i dag, da jeg hørte om det hele i morges, underligt men vi har altså hørt lige NETOP den her fra dig før vivian. Sorry er ked af at sige det. Men det er ikke første gang du hamler op på den her måde ved en udstilling du pludselig ikke ønsker at deltage på >:|

Et eller andet sted Vivian. Jeg har ikke noget imod dig som sådan.. Det håber jeg du ved, men jeg bliver altså nød til at stille mig en smule undrene over du ikke har læst reglerne INDEN du framældte dig. Jeg kan på ingen måde se at Petfoods ilderen køre psykisk pis på dig. For reglen har stået på der på deres side hele tiden.
Måske du kunne havde kigget på det INDEN du skrev du ikke ønskede at tilmelde dig?? Så havde du vidst hvad det ville betyde for dig.
At du ikke har betalt, er vel et udtryk for de faktisk netop har været flinke ved dig, for ellers ville du havde midstet dine pladser allerede jo?? Ikke at jeg aner hvorfor og hvordan det kan ske du har fået lov ikke at betale endnu.. Men stadig, jeg syndes ikke du har ret til at brokke dig pt.
Alle har mulighed for at framælde sig. Og det er self ærgelig at vi kommer ud i den her endnu engang. Syndes alt for ofte at når det kommer til betaling af en udstilling så kommer problemerne lige når pengene skulle falde eller kort tid efter de har gjort det.
Bliver ved med at undre mig over hvornår folk lære at læse reglerne ordenligt igennem før de tilmelder sig en udstlling, og måske især også INDEN de framælder sig den igen.

Det her er ikke en sær regl sat af nogle penge griske mennesker. Det er en helt normalt regl på rigtig mange udstillinger i hele norderen. Så hvorfor lave så meget ballade ud af det?
Forstår godt det er ærgeligt og forstår godt at du bliver sur over det her. Men du har stadig chancen for at komme med dine dyr ik? Du har vel to valg lige nu. Få dine pladser og kom til dagen og prøv at få det bedste ud af det.. Eller lad vær med at komme og betal for dine pladser. Der er vel ikke andre muligheder som jeg lige kan se det.
En regl er en regl og det er jo uanset hvad du tilmelder dig og hvad du laver i denne verden. Og det må du altså indfinde dig med uanset hvor surt og dumt det hele virker. Sådan er det at være voksen og tage valg ;)

Den her regl er en regl som ville gælde uanset om det var mig eller dig eller whatever vi ellers kan finde der kunne framælde sig den udstiling lige nu. Det er ikke kun dig Vivian.
Så forstår slet ikke hvorfor vi skal ud og køre hele turen med betalinger ved en udstilling du ikke ønsker at deltage på igen??.

tzari

betalings frist er den 1/5
Sidste frameldelse den 1/4

Har nu spurgt andre og de læser det også som hvis du HAR betalt får du ikke pengene retur efter den 1/4.
Har ALDRIG set andre udstillinger køre det sådan der. Jo hvis du har aftalt at betale på udstilingen og fortryder få uger før, men det er et helt andet senarie.
Det er ikke reglen der er at køre på mig men at arrangør sidder og skriver mine dyr flygter fra min lejlighed fordi der stinker(så husk det din ilder flygtede også dig dig fordi han ikke kunne lide dig ligesom alle andre ildere der forsvinder ... hvor lavt er det lige som om man ikke er ked nok i forvejen) Sidste betaling frist kan squ ikke ligge efter man SKAL have besluttet sig endeligt. Hvad vil de så gøre hvis man ikke betaler den 1/5...Kræve man betaler og tage ens pladser fra en... :o

Og det er sidste jeg har at sige i den her sag i kan hygge jeres perfekte liv. Nu vil jeg værtfalde hygge mig uden folk på dette forum.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. April 2011, kl. 21:32
Alle har mulighed for at framælde sig
Nej man skal stadig betale hvis det er efter den 1/4 men før sidste betaling frist. Så det har alle ikke.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tzari Dato 22. April 2011, kl. 21:42
betalings frist er den 1/5
Sidste frameldelse den 1/4

Det er ikke reglen der er at køre på mig men at arrangør sidder og skriver mine dyr flygter fra min lejlighed fordi der stinker(så husk det din ilder flygtede også dig dig fordi han ikke kunne lide dig ligesom alle andre ildere der forsvinder ... hvor lavt er det lige som om man ikke er ked nok i forvejen)

Hvad hentyder du til??



A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. April 2011, kl. 21:46
Citat fra: tzari Dato 22. April 2011, kl. 21:42
betalings frist er den 1/5
Sidste frameldelse den 1/4

Det er ikke reglen der er at køre på mig men at arrangør sidder og skriver mine dyr flygter fra min lejlighed fordi der stinker(så husk det din ilder flygtede også dig dig fordi han ikke kunne lide dig ligesom alle andre ildere der forsvinder ... hvor lavt er det lige som om man ikke er ked nok i forvejen)

Hvad hentyder du til??




Tror det er den kommetar i Piltråden som vidst blev fjernet af en moderator...

tzari

Jeg fortæller hvad de smed i hoved på mig og du med en der selv var løbet væk måtte vide hvor led en kommentar det var at komme med da den slags sker  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Man skal så også lære at skille tingene ad......Peter er jo også en privat person såvel som medarrangør på en udstilling.

Malene

Dark Crystal Ferret > Nu synes jeg måske lige du burde lade være med at spille hellig. Og måske du selv skulle have læst reglerne INDEN du begyndte at skrive at du ikke forstår hvorfor tzari ikke har betalt endnu. Du forstår åbenbart slet ikke hvad det er hun brokker sig over, når du tror udstillingen har været flinke ved hende fordi hun ikke har betalt endnu.

Jeg har faktisk læst tilmeldingssiden, men jeg havde slet ikke opfattet at datoen hvor tilmeldingen er bindende og betalingsdatoen ikke er den samme.
Jeg regnede med at jeg havde indtil den 30. april til at finde ud af noget med min veninde der bor på Lolland, men det har jeg så ikke kan jeg høre.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Line

#59
I bund og grund skal man jo bare læse reglerne for hver udstilling, så ender man ikke med håret i postkassen. I og for sig er der ikke så meget at brokke sig over. Den pågældende regel har stået på siden så længe jeg kan huske. Datoerne er ikke blevet ændret så vidt jeg ved. Man kan vælge at være enig i reglerne eller ej, men arrangørerne af hver udstilling vælger jo alle regler af en grund, og som evt. deltager må man jo så bare vælge at lade være med at deltage hvis der er noget som man simpelthen ikke gider, som fx. reglerne. :) Vi lever i et frit land. :)