Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 21. November 2010, kl. 12:28

Amazing Ferret

#60
Man skal så også som udstilling "prøve" at gøre det der er bedst for alle....man laver trods alt udstillingen for andre og ikke for ens egen skyld. Eller det går jeg da ud fra folk gør. Og man skal ikke sætte regler op som er fuldstændig hen i vejret - hvilket jeg mener dette er. Havde Vivian betalt og hun ville melde fra og ikke kunne få sin penge, ja så er det noget andet

Og ja vi lever i et frit land og vivian kan da heldigvis lade være med at betale  :P

cibatuchsi

en ting jeg hæfter mig ved er at der står man skal indsende oplysningerne om juniorerne inden 1 maj. men hmm de fleste hvalpe bliver først født i løbet af maj måned. :(
men håber da det er en fejl.  for ellers har vi to pladser som vi jo skal betale for men ikke kan bruge til en dyt :(

Line

#62
Jeg går da også stærkt ud fra at man arrangerer en udstilling for deltagernes skyld, men når det er sagt, så er man som arrangør nødt til at sætte nogle generelle regler, for at så mange som muligt kan få en så god en dag som muligt. Jeg er sikker på at arrangørerne af denne udstilling har lavet reglerne på dette års udstilling for en grund, og som deltager må man acceptere de regler. :)

Daisy: Jeg skrev ind om betaling af hvalpepladser for en del måneder siden, og fik at vide at man skulle betale for sine hvalpepladser sammen med de andre dyr inden betalingsfristen, men at man ville kunne få pengene tilbage for de pågældende hvalpe hvis de ikke skulle være født indtil juni, og det var også først her de skulle have informationen om deltagende hvalpe. - kan ikke huske den specifikke dato lige her...

cibatuchsi

#63
Citat fra: Line Dato 22. April 2011, kl. 23:18
Jeg går da også stærkt ud fra at man arrangerer en udstilling for deltagernes skyld, men når det er sagt, så er man som arrangør nødt til at sætte nogle generelle regler, for at så mange som muligt kan få en så god en dag som muligt. Jeg er sikker på at arrangørerne af denne udstilling har lavet reglerne på dette års udstilling for en grund, og som deltager må man acceptere de regler. :)

Daisy: Jeg skrev ind om betaling af hvalpepladser for en del måneder siden, og fik at vide at man skulle betale for sine hvalpepladser sammen med de andre dyr inden betalingsfristen, men at man ville kunne få pengene tilbage for de pågældende hvalpe hvis de ikke skulle være født indtil juni, og det var også først her de skulle have informationen om deltagende hvalpe. - kan ikke huske den specifikke dato lige her...
okay. så det nok inden den 13 ;)   men der står nemlig bare dette på siden, men er glad for at det ikke skal tages så bogstavligt som det står så ;)

Efter d. 1/4-2011 er tilmeldingen bindende, og kan herefter ikke fortrydes.

Senest d. 1/5-2011, skal man have navngivet og klassebestemt alle tilmeldte ilder.

Efter den 13/6 er det ikke muligt at lave ændringer i, hvilken ilder man skal have med. Detter er p.g.a. den tid der tager at få lavet vores udstillingsmagasin.

Tilmeldingen af junior:

Udfyld en tilmeldingsblanket, og skriv i rubrikken, Ilderens navn, Reservation af junior plads.  Info om junioren skal så senest indsendes den 1. maj.





Line

Underligt at jeg så fik det andet at vide... Ja, jeg skal ikke kunne sige det. Du må nok hellere skrive ind og spørge hvad du gør med hvalpe der først fødes i maj :)

cibatuchsi


Line

ja, der er nok ikke andet for :) spændende...

Cille

En regel er en regel..hvad de så gør hvis folk ikke betaler..det så det :fnis:
Men folk kan jo så lærer at læse og ikke tage det for givet at det er som alle andre udstillinger... jeg og flere andre havde læst det/fattet det/brokket over det privat(og et par andre ting) :lol:....
(Det så ikke grunden til jeg ikke kommer, men har ingen sitter og måske hvalpe der...så jeg kan ikke tage fra det hele.)
Men det jo godt nok,for så lærer folk vel man skal læse ting igennem, og er man i tvivl så skriv og spørg

Derudover er Peter som arrangør og som privat "2 forskellige personer"...eller det bør man da være.
Jeg synes da selvom der før har været problemer folk imellem...ikke kun arrangørerne, men også dem som deltager... ja så ligger man den "pæne facade" den dag, og prøver da bare at få en god dag ud af det.
Snakker med dem man har lyst til, hilser på dem man har lyst til....det gør folk jo alligevel

Stephanie

Hmm, jeg troede også at jeg kunne framelde en ilder så længe det var inden betalingsdatoen. Men okay, det er min fejl, har ikke nærlæst reglerne.

Bare lidt øv at Potter ikke kunne være blevet syg inden 1/4 hvor jeg stadig kunne have meldt ham fra.  :)

Bawa

#69
Citat fra: Line Dato 22. April 2011, kl. 23:18
Jeg går da også stærkt ud fra at man arrangerer en udstilling for deltagernes skyld, men når det er sagt, så er man som arrangør nødt til at sætte nogle generelle regler, for at så mange som muligt kan få en så god en dag som muligt. Jeg er sikker på at arrangørerne af denne udstilling har lavet reglerne på dette års udstilling for en grund, og som deltager må man acceptere de regler. :)

Daisy: Jeg skrev ind om betaling af hvalpepladser for en del måneder siden, og fik at vide at man skulle betale for sine hvalpepladser sammen med de andre dyr inden betalingsfristen, men at man ville kunne få pengene tilbage for de pågældende hvalpe hvis de ikke skulle være født indtil juni, og det var også først her de skulle have informationen om deltagende hvalpe. - kan ikke huske den specifikke dato lige her...

Jeg fik at vide at jeg IKKE kunne få mine penge tilbage for min hvalpeplads, hvis jeg ikke får nogen hvalp  :S

tzari

Ok nu er jeg i chok  :o
Holy shit sikke mange der så brænder inde med hvalpe pladser;hvis ikke deres tæve er parret før den 17/2 og fik hvalpe i første hug(hvormange hvalpe var der lige i DK født før den 1/4)  :S
Sjovt der er forskellige svar alt efter hvem der spørger  :o :S
Man skal bare læse hvad der står siger folk, Sjovt jeg så ikke er eneste der misforstod det som; efter den 1/4 kan du ikke få penge RETUR og hvorfor er der så en sidste betaling frist hvis man bindes den 1/4, så man kan få besked på at betale men ikke måtte tage dyr med  :nej:
Er faktisk glad for at se en del flere end mig havde tolket den regel HELT anderledes end den stod og jeg mener det er en ret drastisk forskel i forhold til andre udstillinger. Så er jeg da ikke helt fatsvag  :dans: Kan så se bare her i tråden en del nu ikke kan framelde dyr de var i tvivl om eller hvalpe der ikke er født endnu  :S Men mine penge får de værtfalde ikke og er ret ligeglad om det betyder jeg ikke må komme på andre udstillinger.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Jeg glemte at betale inden d. 1/3, irriterende :P

Shamua

Citat fra: tzari Dato 23. April 2011, kl. 15:57
Ok nu er jeg i chok  :o
Holy shit sikke mange der så brænder inde med hvalpe pladser;hvis ikke deres tæve er parret før den 17/2 og fik hvalpe i første hug(hvormange hvalpe var der lige i DK født før den 1/4)  :S
Sjovt der er forskellige svar alt efter hvem der spørger  :o :S
Man skal bare læse hvad der står siger folk, Sjovt jeg så ikke er eneste der misforstod det som; efter den 1/4 kan du ikke få penge RETUR og hvorfor er der så en sidste betaling frist hvis man bindes den 1/4, så man kan få besked på at betale men ikke måtte tage dyr med  :nej:
Er faktisk glad for at se en del flere end mig havde tolket den regel HELT anderledes end den stod og jeg mener det er en ret drastisk forskel i forhold til andre udstillinger. Så er jeg da ikke helt fatsvag  :dans: Kan så se bare her i tråden en del nu ikke kan framelde dyr de var i tvivl om eller hvalpe der ikke er født endnu  :S Men mine penge får de værtfalde ikke og er ret ligeglad om det betyder jeg ikke må komme på andre udstillinger.
Så vidt jeg lige kan regne ud, skal hvalpene da bare være født d. 21 maj? .. såfremt de skal være 12 uger for at deltage? Ved ikke lige hvor du får 1/4 fra? Fordi du går ud fra at du ikke kan få penge tilbage for en hvalp der ikke blev født?

Vh. Marianne

Lena og Peter

#73
Meddelelse fra arrangørgruppen.

Vi har måtte konstaterer at der er en del forvirring vedr. betalingen.
Derfor har vi valgt at skrive dette indlæg, som gerne skulle rette op på dette.

Rettelse: Tilmeldingen er først bindende efter d. 30/4.
Dette sker da mange synes det har været lidt forvirrende at tilmeldigen var bindende inden betalingsfristen.

Vi har besluttede at man betaler for sin juniorplads sammen med de andre ilder, altså senest d. 30/4
Hvis man så ikke får en hvalp eller afmelder den af andre grunde, inden d. 13/6-2011, vil man få tilbage betalt hele tilmeldingsgebyret for juniorpladsen.

Navn og klasse på juniorpladsen skal vi også senest kende d. 13/6. Hvis man stadigvæk er i tvivl på denne dato, bedes I venligst kontakte os på info@ilderudstilling.dk, da det så vil være muligt at skifte klasse på selve dagen.

Vi håber med denne indlæg at kunne ryde op i lidt af den forviring der er blevet skabt.

Med venlig hilsen
Det Grå Guld

Eliza

Super dejlig besluting  ;) Så er jeg sikker på  ikke at ende med en hvalpeplads jeg ikke skal bruge til noget hvis jeg er uheldig..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.