Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej alle

Startet af rixmus, 25. November 2010, kl. 12:38

rixmus

Hej,

Så fandt jeg også vejen herind. Tak for en masse god læsning, gode råd og ideer:)
Jeg hedder Rikke, er 24 år og bor på fyn med min kæreste.
Vi har to dejlige ildere, Thilde og Eddie, som er mor og søn.
Thilde er ca. 2,5 år og hende fik vi først for ca. 6 mån siden. Hun var meget tynd, og havde det ikke så godt der hvor hun boede tidligere og trængte virkelig til noget kærlighed og omsorg. Idag er hun den gladeste ilder, båtter rundt hele tiden og har taget en masse på, samt fået sin blanke og flotte pels tilbage.
Eddie er 1,5 år, meget reserveret og nok også meget jaloux. Det er næsten kun "madmor"/mig der kan håndtere ham, ingen skal komme for tæt på mig så kan han godt give et nap. Derudover er han en meget stor kælegris, vil helst bare ligge og sove i mine arme hele tiden, og når kl bliver 17 hver dag, står han parat ved døren, så ved han vi skal ud og gå en tur :)

Lige lidt om mig og mine "babyer".
Mange hilsner fra Rixmus

Sølvsten

Velkommen til Håber du bliver glad for at være her

Eliza

Hejsa og velkommen til  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne


KariN

Velkommen til :)

(Vi vil se billeder af de to tosser) :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til og super fedt med en far svendborg :dans:
det kan være du har lyst til en ildergårtur en eller andet dag, vi bor jo ret tæt på hinanden...

rixmus

Thilde i hængekøjen

Eddie i skoven, han er dog lidt større nu da det er et gammelt billede

Og dem begge to... ZZZzzzzzz


Jeg kan altså ikke finde ud af, at fjerne det i bunden af billederne, så det må I lige leve med.. heh:)

Rokkie


Lena og Peter

Hej og velkommen til...  :)

Bawa


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Shamua


Vh. Marianne

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3