Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

My (+Joa og Tofta)

Startet af Anne, 26. November 2010, kl. 19:11

Anne

Jeg har været bekymret for My, for jeg synes ikek hun mærkede ordentligt indeni, så i går var vi ved dyrlægen. Vibeke synes immidertidigt ikke der var noget der ikke skulel være der, men tog en blodprøve for at se hvordan det så ud. Jeg har så fået svar i dag, og blodprøven var rigtig fin :) Jeg er bare evigt bekymret for My. Hun har jo overskredet sin salgsdato og er den eneste jeg ved af der er tilbage fra det kuld.

Men her er lige et par dårlige billeder taget med det lille (hessels) kamera, for mit store kamera er fyldt med billeder og jeg har ikke lige taget mig sammen til at flytte dem over på min eksterne hd endnu.

My bliver nusset (hun får tit nogle alenetimer med mig, fordi hun er meget gladere og aktiv når hun er ude alene):

My sover med Joa

Joa alene som klør sig:

Og Tofta. jeg har ikke taget nogen af Meep med, fordi hends øjne bliver frygtelige med det kamera.

Ikke ret skarpt, men lidt komisk

Cille

Dejlige billeder :D
Synes jeg kan ane at My er ved at blive lidt "grå-håret"?
Men dejligt hun er ok og mor bare er lidt pylret :)

Anne

My er meget grå i sin vinterpels, det har hun faktisk været før, så det er der egentlig ikke noget nyt i. men ja på bagbenene er hun ved at have nogle hvide stænk. Det kommer jo med aldren.

My 2008

og 2007

KariN

De er så fine dine tøser Anne :)

Jeg kender alt for godt det med at man er alt for pyldret, men igen hellere en gang for meget til Dr. Dyr end en gang for lidt :)

Det er nogle dejlige billeder :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Citat fra: Anne Dato 26. November 2010, kl. 19:16
My er meget grå i sin vinterpels, det har hun faktisk været før, så det er der egentlig ikke noget nyt i. men ja på bagbenene er hun ved at have nogle hvide stænk. Det kommer jo med aldren.

Det var det på bagbenene jeg lagde mærke til.

FerretParadise

Du har nogle rigtig smukke piger, og jeg kan specielt godt li My.  :)
Jeg ved jo hvor meget hun betyder for dig, og den kærlighed kan jeg genkende. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Karina: Ja hellere afsted og få ro i sindet, eller opdage sygdom i tide!

hanna: ja ok, hun har haft det over et år nu, så jeg tænker ikke så meget over det :) Vi andre bliver jo også gråhårede med alderen.

Ann: tak skal du have. Ja my er noget helt særligt for mig. Min første ilder, og en ilder jeg kommunikerer utroligt godt med (eller dvs, hun udnytter mig groft fordi jeg forstår hvad hun vil :P )

Sølvsten

Dine dyr er bare smukke. Men endnu engang smelter mit hjerte for My Hun er bare speciel

lussingen

Ihhh nogle søde ilderpiger <3

Det er tydeligt at My nyder lidt alenetid med dig. Det ansigt siger alt :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

christel: Tak :) Det specielle ved My er næsten at hun ikke er speciel. Det er sjovt så svært det efterhånden er at finde en helt almindelig standard. Da jeg fik My, var det den farve der var flest af.

Mette: Tak :) Ja hun nyder det virkelig, og det gør jeg selvfølgelig også. Det er jo dejligt at man kan give så lidt og få så meget taknemmelighed tilbage. Hun er tit bare ude når jeg sidder og læser, gør rent eller lignende, og så tuller hun bare rundt og nyder at have lov at være ude med mig når de andre ikke er.

Shamua

Godt det ikke var noget med My og det kun var bekymret Anne-mor  :fnis:

Dejlige billeder, kan især godt li' det første af Tofta!: Se mig, jeg er fræk, og jeg ved det  :love:

Vh. Marianne

Julie

Dejlige billeder Anne. Du ved jeg synes dine dyr er skønne :)
Jeg kender godt det med at være bekymret for sine dyr, for så vidt jeg har forstået er Zeph og den eneste tilbage (eller i hvertfald én af de få) fra hans kuld der lever, trods det at han til foråret kun fylder 3 år.

AlisVolatPropiis

Smukke dejlige My med gavtyveblikket....Hun er altså virkelig noget specielt...<3 og resten af dine tøser er nu også afsindigt smukke... :D Selv Meep der ikke måtte være med...onde Anne...!

Starshineferrets

Eliza

Hvor er de søde og så fine..  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.