Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Basse og Cotton bygger hule i sneen

Startet af jean08, 27. November 2010, kl. 01:30

jean08

Cotton kigger ud, mens Basse er inde i hulen.

Cotton skal lige se om er som det skal være.

Shamua

Hvor hyggeligt! :D

Jeg skulle lige til at sige at der også er meget sne der hvor du bor, så så at det jo også er i Randers  :fnis:

Mine har også lige været ude i nattens muml og mørke, og de nød sneen og den muligheder. De fik gravet et stort tunnelsystem  :D

Vh. Marianne

jean08

Ja jeg synes nu godt at det kunne holde med at sne i Randers, der er vidst kommet nok sne nu, men det er godt at se at dyrene hygger sig (:

Amazing Ferret

Åhh hvor dejligt at se at Cotton hygger sig.....jeg savner ham sq <3

Bawa

Dejlige billeder :D Cotton er ligeså fin som sidst jeg så ham <3

Starshineferrets

naaaw... det är så sött med illrar med rosa näsor i snön... de blir så mycket rödare :D

jean08

Cotton er også en dejlig dreng og Basse og Cotton leger og putter så fint sammen (:
Den dag vi var ude i sneen kom der et ældre par forbi og spurgte hvad det var for nogle dyr hvorpå jeg svarede ildere, de spurgte så om sådan nogle godt kunne lide sne, til det svarede jeg ja og tænkte for mig selv, ellers havde jeg nok ikke taget dem med ud (:

Erika, jeg tænkte på om Cotton har oplevet sne før jeg købte ham ?

Amazing Ferret

Citat fra: jean08 Dato 27. November 2010, kl. 15:45
Cotton er også en dejlig dreng og Basse og Cotton leger og putter så fint sammen (:
Den dag vi var ude i sneen kom der et ældre par forbi og spurgte hvad det var for nogle dyr hvorpå jeg svarede ildere, de spurgte så om sådan nogle godt kunne lide sne, til det svarede jeg ja og tænkte for mig selv, ellers havde jeg nok ikke taget dem med ud (:

Nej han har ikke været ude i sne mens jeg havde ham, men han ser da ud som om han nyder det  :)

jean08

Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. November 2010, kl. 15:50
Citat fra: jean08 Dato 27. November 2010, kl. 15:45

Nej han har ikke været ude i sne mens jeg havde ham, men han ser da ud som om han nyder det  :)

Ja han ligner hvert fald ikke ligefrem en der vil ind :)

Men du er altid velkommen til at skrive eller ringe og spørge hvordan han har det og billeder sendes gerne.