Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Har I glemt os?

Startet af Barky, 28. November 2010, kl. 18:40

Barky

Bare lige for at pointere at vi stadig er her!! Selvom vores dåmme madmor glemmer at ligge billeder op af os, så betyder det ikke at hun ikke tager nogen stadig ind i mellem.  :lol:

Vi har fået en ny kasse til vores legetøj, fordi at madmor sagde at de der dåmme katte blev ved med at tygge i den anden!
(Men det er fint, for nu kan man bade i legetøj OG tygge i pap. Zallie synes at det er himmelsk!)

Og de der katte driller os hele tiden.. Vi vil godt lege, men de fatter SIMPELTHEN ikke hvordan man leger rigtigt! De ved slet ikke at man ikke slår på piger.  :@

Og når det går alt for ilder-hurtigt-ekspress-lynfart til misserne, så kan de blot nøjes med at sidde og kigge på..  :dans: Haha! Sådan nogen taber-typer...

Og lyntempo? Det klarer vi heldigvis til perfektion herhjemme! Se bare lige suset her, selv madmors kamera kunne ikke følge med til sidst..

Men altså...!  :S

Der skal jo brokkes... Og vi får ikke godbidder nok!  :'(

Det er deprimerende!  :(

For ved I hvad? Dem vi får? Dem tager kattene!!!  :@  :@  :@

Men ok.. Dem der katte-tingester kan jo også bruges til noget fornuftigt.

Selvom at det er bedst at putte sammen..  <3

Og så må vi vist hellere takke af... Nu har vi jo sikret os at vi ikke bliver HELT glemt..  :lol:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

åhhh nogen skønne billeder af skønne skønne smukke dyr :)

Bawa

Sikke en herlig billedetråd! :D
Og neeeej, jeg har i hvert fald ikke glemt jer, tøser <3

Julie

Mustela

3. sidste billede af Malaika og missetatten  :love: Det er bare alt for sødt.

Skønne billeder :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Moooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaar...jeg troede at du var blevet kat...for hende damen taler jo altid om katte!!! Men du ligner jo dig selv moar...kommer du snart og besøger mig?? Der er sne herude og det er SÅÅÅÅ fedt at lege i moar...du må komme og prøve det!! Du må godt tage hende der legetøj-ilderen med...altså hende der altid er så legetøjsfikseret, ikke som er et stykke legetøj...

Mallow

Starshineferrets

underbara bilder som alltid <3

Barky

Uhh Mette... Ligeså snart jeg har tid så skal jeg nok tage ilderne under armen og drage mod Høje Taastup og >LØBEGÅRDEN!!< :D

Shamua

Sikke nogle HERLIGE billeder! Alle dine dyr er så smukke! Ingen undtagelser.. Eller det vil sige, jeg har ikke set et helt billede af din tredje kat....  :X

Men sød billedserie, elsker det sidste billede :D

Vh. Marianne

Julie Stuhr

Det er virkelig nogle gode billeder!
Dine dyr er nødt til at være flotte i virkeligheden, men hvilket kamera bruger du? :) :P

Barky

Jeg bruger Nikon D40... *G* Det mindste og billigste spejlrefleks jeg kunne finde for 3 år siden.. Det er sikkert allerede ud af produktion igen.

Men tak skal I have for al den fine ros...  :D

Snabeldyr

nuuur nuser billeder... kan du så se at give dem en guffe guffer
Stealing our hearts, then our sanity

lussingen

Smukke søde ildertøsebørn <3 De ser nu ud til at have affundet sig meget godt med misserne :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Ihh de to divaer fra Valby :D

Selvfølgelig kan man ikke glemme jer piger :D (Okay det er heller ikke så længe siden jeg var sammen med jer sidst, men alligevel)

I må få opdraget både de katte og madmor, så i kan få flere godbidder og have dem i fred *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

dejlige billeder.
Dog fik jeg lige et stik i hjertet da jeg så det billede nr 3 hvor dine katte er under skrive bordet og kigger på ilderne.
Den foran kassen ligner min Bianca-mis bagfra, og hun blev jo aflivet for 2-3 mdr siden
Jeg savner min misser :(