Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så kom der sne til ilderbanden

Startet af Lena og Peter, 2. December 2010, kl. 17:03

Lena og Peter

Så fik vi endelig lidt sne.. Og alle vores totter er blevet rigtig glade og trætte..  :D

Minnie som undersne ilder   :fnis:

Ramses og Laban

Minnie den dejligt prinsesse   

Laban med sin vinter maske

Vores dejlige Ramses, forklædt som kinderchokolade 

Petra som også var ude og lege i sne :love:

Laban igen... Den dejlige dreng

Og Ramses... Den smukke dreng..   

Og det sidste, hvor Laban og Ramses leger gemmeleg..   

Amazing Ferret

Dejlige billeder af nogle dejlige dyr  <3

lussingen

Hvor er det nogle dejlige billeder. Det er tydeligt at se dyrene nyder, ja og også den søde Petra :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Mange tak skal i have.... Det var jo Erika det fandt på at han var Kinderchokolade...  ;)

Amazing Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato  2. December 2010, kl. 18:16
Mange tak skal i have.... Det var jo Erika det fandt på at han var Kinderchokolade...  ;)

Hehe ja, han er et dejligt kinderæg - glæder mig til at se hans overraskelse  :fnis: :fnis:

Julie Stuhr

Charlie, Chester og Sabby glæder sig til at komme og lege med sne.

Lea

Ser rigtig hyggeligt ud (: glæder mig til at Basse er helet efter kasteringen så han kan komme ud og lege lidt i sneen (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

NemoToft

Lena og Peter

Citat fra: Amazing Ferret Dato  2. December 2010, kl. 18:30
Citat fra: ilderbanden Dato  2. December 2010, kl. 18:16

Hehe ja, han er et dejligt kinderæg - glæder mig til at se hans overraskelse  :fnis: :fnis:

Jeg synes nu der kommer noget ud af ham hver da...  :X ... og det ligner også chokolade nogle gange.. 8)

Mange tak skal I have... Ja... Ramses er en rigtig lækker dreng... og så er han lige så god som dagen er lang.. Den dejlige dreng.. <3

Sølvsten

Shamua

JA okay! Venus får røven på komedie på lørdag  :fnis: Hvor er han fin ham Laban!!! :D... Og den lille kinderchokolade, det er sødt :D.. Vi ses på lørdag!  :fnis:

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato  3. December 2010, kl. 08:56
JA okay! Venus får røven på komedie på lørdag  :fnis: Hvor er han fin ham Laban!!! :D... Og den lille kinderchokolade, det er sødt :D.. Vi ses på lørdag!  :fnis:

Ja.. vi håber... mangler jo kun en 1. plads i at han bliver championkandidat.. Det vil jeg så gerne prøve.. Men de få jo nok samme pointsum igen.. :fnis:..  Vi ses i morgen.. ;)

KariN

Hvor ser det altså hyggeligt ud :D og ja dyrene hygger sig da virkelig

Hvem der bare havde en løbegård til sine dyr :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3