Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Julefrittevitten 2010 vel overstået

Startet af HB-Ferrets, 5. December 2010, kl. 10:57

Sølvsten

Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:19
Jeg vandt en 3. plads i klasse 24 med rosinen i pølseenden - Yéyé  :D

Og jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Det var en smadder god og afslappende dag. :) Hyggelig stemning og interesserede tilskuere. Var overrasket over at huset kunne huse alle de events samtidig uden at det virkede til at være for meget og rodet. :) Tak for en dejlig dag.

Ja det tænkte jeg også på. Jeg har aldrig set så mange tilskuere til en udstilling før og det er vel netop meningen med en udstilling. OFT har det bedste billede af dig.

Line

Citat fra: Sølvsten Dato  5. December 2010, kl. 19:23
Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:19
Jeg vandt en 3. plads i klasse 24 med rosinen i pølseenden - Yéyé  :D

Og jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Det var en smadder god og afslappende dag. :) Hyggelig stemning og interesserede tilskuere. Var overrasket over at huset kunne huse alle de events samtidig uden at det virkede til at være for meget og rodet. :) Tak for en dejlig dag.

Ja det tænkte jeg også på. Jeg har aldrig set så mange tilskuere til en udstilling før og det er vel netop meningen med en udstilling. OFT har det bedste billede af dig.

Det må jeg da se  :lol: Ja, syne faktisk at det var rart at der var så mange inde og kigge, og flere af dem blev faktisk utrolig lang tid, taget i betragtning af at de højest sandsynlig ikke var der pga. os  :D

Sølvsten

Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:31
Citat fra: Sølvsten Dato  5. December 2010, kl. 19:23
Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:19
Jeg vandt en 3. plads i klasse 24 med rosinen i pølseenden - Yéyé  :D

Og jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Det var en smadder god og afslappende dag. :) Hyggelig stemning og interesserede tilskuere. Var overrasket over at huset kunne huse alle de events samtidig uden at det virkede til at være for meget og rodet. :) Tak for en dejlig dag.

Ja det tænkte jeg også på. Jeg har aldrig set så mange tilskuere til en udstilling før og det er vel netop meningen med en udstilling. OFT har det bedste billede af dig.

Det må jeg da se  :lol: Ja, syne faktisk at det var rart at der var så mange inde og kigge, og flere af dem blev faktisk utrolig lang tid, taget i betragtning af at de højest sandsynlig ikke var der pga. os  :D

Du skal nok få det at se!!!

Lena og Peter

Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:31
Citat fra: Sølvsten Dato  5. December 2010, kl. 19:23
Citat fra: Line Dato  5. December 2010, kl. 19:19
Jeg vandt en 3. plads i klasse 24 med rosinen i pølseenden - Yéyé  :D

Og jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Det var en smadder god og afslappende dag. :) Hyggelig stemning og interesserede tilskuere. Var overrasket over at huset kunne huse alle de events samtidig uden at det virkede til at være for meget og rodet. :) Tak for en dejlig dag.

Ja det tænkte jeg også på. Jeg har aldrig set så mange tilskuere til en udstilling før og det er vel netop meningen med en udstilling. OFT har det bedste billede af dig.

Det må jeg da se  :lol: Ja, syne faktisk at det var rart at der var så mange inde og kigge, og flere af dem blev faktisk utrolig lang tid, taget i betragtning af at de højest sandsynlig ikke var der pga. os  :D

Ja... Jeg synes også det var rigtigt dejlige med så mange mennesker.. Man fik snakkede med en masse og fortalt dem at en ilder faktisk er et ret fantasisk dyr.  :)

Cille

Synes det var en ret god dag, og det hele forgik i ok tempo.
Tak alle sammen for hyggelig dag :D

X-Ray - Junior/Hanner/Tæver/Sort/Silver/Andre farver/Viril/Fertil. 3.plads (95 point)
Klorofylla - Junior/Hanner/Tæver/Sort/Silver/Andre farver/Viril/Fertil. 2.plads (96 point)
Titania -  Senior/Hanner/Tæver/Silver/Fertile/Kastereret. 1.plads (97 point)
Epoxy - junior/Hanner/Tæver/Albino/Vildtfarvet/Silver/Angora/virile/Fertile/steriliseret. 1.plads(97 point), og så fik hun også Bedste silver

HB-Ferrets

Hvor er der da bare mange der har fået rigtig gode point, jeg synes det virkede til at være nogle super gode dommere.

Jeg synes det var en rigtig god dag og med et godt tempo, så vi skal da helt sikkert med igen :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Delle

Tillykke til jer alle og tusind tak for en hyggelig dag.. :) Delle og jeg nød vores første udstilling. :)

Vi gik jo hjem med en skøn 2. plads i klasse 1, og vi var til recall med Raging Fire (?) der jo løb med sejren over Delle. :)

Vandt jo desværre ikke noget i lotteriet, men takker Sølvsten for den fine trøstepræmie.. :D


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato  5. December 2010, kl. 19:06
Hvem var forresten den anden dommer?
Slet ingen der kan fortælle mig hvem den anden dommer var?

Amazing Ferret

Citat fra: A_M_T Dato  5. December 2010, kl. 22:00
Citat fra: A_M_T Dato  5. December 2010, kl. 19:06
Hvem var forresten den anden dommer?
Slet ingen der kan fortælle mig hvem den anden dommer var?

Det var en russer der hed Anna

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Cille

Citat fra: Eliza Dato  5. December 2010, kl. 18:58
Jeg havde en super hyggelig dag og tak til jer alle for det..  :)

Envy- senior/tæver/vildtfarvet/fertile 97,5 point 2. plads

Jeg må desværre give Peter ret og det er godt nok lidt skuffende.

Synes også det var lidt underligt at vi på intet tidspunkt fik den anden dommers navn at vide.


Det blev så rent faktisk sagt til sidst...der hvor de takkede for god dag, og tak til dommerene.
Hvilket navn de nævnte først, det husker jeg ikke, og hende fra rusland kan jeg kun huske fornavn :lol:
Anna... ehhh ja(et eller andet russisk) og  Daniela Kelderman


FerretParadise

#26
Jeg er meget stolt af mine dyr, og mine hvalpe, 3 ud af 4 hvalpe vandt noget.

Af mine egne dyr vandt:

Starshine Ferrets Raging Fire - Junior/Hanner/Vildtfarvet/Virile. 1. plads + Champion Certifikat :dans:
Starshine Ferrets Navi of Seduction - Junior/Tæver/Vildtfarvet/Fertile. 1. plads + Bedste Vildtfarvet
Juana from Angelcastle - Senior/Tæver/Vildtfarvet/Fertile/Implantat. 1. plads
Jezebel from Angelcastle - Senior/Tæver/Sort/Fertile/Implantat/Steriliseret. 1. plads + Bedste Sort
Ann Hillerslev.

mette11

Jeg havde kun mine to piger med og Mallow vandt en ret overraskende 2. plads i sin klasse (sort, senior, tæver).
Det som jeg blev lidt irriteret over at se på dommerskemaet var at Mallow har fået træk for sin knækkede hjørnetand, da der netop stod i info om bedømningen at dette ikke ville tælle ret meget, hvis man kunne se at det var pga. skade og resten af tænderne ellers var fine. Mallows tænder er perfekte, på nær lige den ene tand som fjolset har ødelagt... :P

Jeg kunne godt li´ at faktorer som lugt og længde af kløer ikke har spillet ind på bedømningen. For jeg synes personligt at det er to ret uretfærdige ting at bedømme en ilder på. Andre ting er jeg uenig med dommerne i, fex. at Mallow godt måtte være tykkere!! Jeg synes selv hun er ret stor (nærmer sig 1kg.). Mallow har ikke ret meget fedt på kroppen, men hvilken ilder med 10 times daglig hyperaktivitet har det?? Hun har muskler, men ikke fedt! Men det er jo smag og behag og dommere har en ide om hvordan en ilder skal være og jeg har en anden! I mine øjne er begge mine piger perfekte, selvom de er vidt forskellige og umuligt kan opfylde samme standard for perfekt! Men det kan de nu når de er mine og jeg elsker dem som de er! <3

Jeg synes alt i alt at det var en hyggelig dag og synes godt om at der var pyntet lidt op, da det blev hyggeligere på den måde. Jeg syntes generelt at det var nogle gode lotteripræmier (ja jeg vandt selv en hel del af dem utroligt nok). Jeg var ikke vild med rosetterne og præmierne, men det er jo smag og behag og eftersom udstillingen var arrangeret på ret kort tid, så har jeg fuld forståelse for at der på det område var valgt en tidsbesparende løsning, da der jo må have været mange andre ting som skulle ordnes. Jeg synes faktisk at det var et ret vellykket arrangement og jeg synes virkelig at det er et godt stykke arbejde arrangørerne har gjort - især på så kort tid! Der vil altid være ting som man kan være utilfreds med og alle folk har jo forskellige meninger om hvordan sådan et arrangement skal være, så det er umuligt at stille alle tilfredse! Og man lærer jo af den kritik der kommer, så jeg ser da frem til en endnu bedre juleudstiling til næste jul! Selvom det er ret usikkert om jeg kommer til at deltage eller ej, men det har nu ikke spor med arrangementet at gøre, men derimod det faktum at jeg står med en baby til den tid!  :dans:

katja74

Julefrittevitten var vores første udstilling, og vi kom alle 7 TRÆTTE hjem, efter en super hyggelig dag ;)

Malavi fik en 2. plads  i kategori: junior, hun, vildtfarvet, fertil. (point 97,5)
Silas fik en 2. pladsa i kategorien: junior, han/hun,albine/vildtfarvet/silver/angora, viril/fertil/stereliseret. (point 96)

Tillykke til alle Jer andre der vandt  :)

Og tak til alle for en hyggelig dag.... er nok ik sidste gang I ser os til udstillinger .. hihi!!

Et STORT tak til arrangørerne, for den super hurtige og FANTASTISKE indsats med, at få stablet det på benene så hurtigt..... syns sq I har gjort det til et UG!!!  :dans:

Og så er der vel efterhånden blevet kogt NOK suppe på den med dommerne!!!
Kom vider nu...... udstillingen ER overstået  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Det handler jo ikke om at udstillingen er overstået :) konstruktiv kritik forbedrer selve udstillingen hvis der skulle komme en ny :)

-Og alle har vel ret til at sige deres mening om det?! sådan uden andre skal sige de er latterlige?!

Personligt var jeg ret glad for dommerne, -ikke fordi jeg vandt *G* men det er da en herlig sidegevindst. Men de har været meget opmærksomme, det kan jeg se på skemaerne og den tid dyrene var inde. Og mine dyr virkede rolige og glade da de kom ud så det har i hvert fald ikke været en stressende oplevelse for dem. -Og det er ellers næsten uundgåeligt når man nu bliver stoppet i en kasse, hevet ud, rodet og raget på af en fremmed, et fremmed sted osv. :)
jeg kunne godt have tænkt mig lidt flere kommentarer dog...men med det dommerskema, som jeg iøvrigt også synes er et ret godt og grundigt skema, ville det nok have taget en del tid.

en lille mente til næste år...for jeg håber virkelig der kommer en næste år -overall var det viiiirkelig en stor succes og jeg synes arrangørerne har gjort det virkelig godt :) så tror jeg det kunne have været rart hvis man lige fik lidt mere info over højtaleren...sådan...vi er færdige med bedømningen, nu er der så og så lang tids pause ca. :) det er rart så ved man ligesom lidt hvornår man kan ryge, og hvornår man ikke kan...og det gør den ventetid der kan forekomme lidt nemmere for alle :)