Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2010 vel overstået

Startet af HB-Ferrets, 5. December 2010, kl. 10:57

HB-Ferrets

Så blev Julefrittevitten endelig afholdt. Så vi vil bare sige mange tak for en rigtig god dag/aften til arrangørene  ;)

Det vi fik med hjem:

Dark Nova / Standart / Senior / Hun / Fertil: 93,5 Point
Fingur / Pastel / Senior / Han / Neutraliseret: 96 Point (samt 1. plads i sin klasse)
Lille Bror / Standart/ Senior / Han / Veril: 91 Point
Carisa / Standart / Junior / Hun / Fertil: 94,5 point
Boris / Albino / Senior / Han / Veril: 94 Point (samt 3. plads i sin klasse)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Anne

#1
Vi vandt også en masse :)

Jeg er faktisk MEGET positiv overrasket over dommerne. jeg forstår stadig ikke hvorfor vi aldrig fik at vide hvad dommerne hed, jeg fandt først ud af det da jeg læste på den dommerfavorit Meep fik. Jeg fandt også ud af at hun havde gået rundt i lokalet dommeren, og jeg tænker bare om jeg var blevet disket hvis jeg havde talt til hende, uvidende om hvem hun var??

Men det er også eneste kritik. Dagen gik virkelig fint, jeg synes dommerne var gode og det var nogle fede dommerskemaer, selv om mine ikke havde så mange kommentarer.

Super godt gået af en første udstilling, og så endda en der var mere eller mindre spontan. jeg synes i skal lave det igen næste år, og så skal i planlægge det i god tid så i kan lave rosetter selv :lol: (men ok, det va da nogle i den pænere ende af køberosetter)

Vi fik følgende med hjem

My -Veteran/standard/tæve/steriliseret (blandet klasse): 2 plads, i en klasse med 2 ildere :lol: aldrig før har jeg fået en rosette for at tabe! - 94,5 points
Meep -Junior/pastel/tæve/usteriliseret (blandet klasse): 2. plads (var til recall mod trines mene der tog 1.) samt dommefavorit - 97 points
Joa - Senior/standard/tæve/steriliseret: 1. plads - 98,5 points
Tofta -Junior/handicap/tæve/usteriliseret (handicap klasse): 1. plads og bedste handicap - 98 points (og havde endda fået ½ points træk for sit handicap)

Tillykke til dig Maja, og alle andre der vandt, samt alle dem der har de smukkeste dyr, der bare ikke vandt noget denne gang.

PiaLyng

Vi havde en hyggelig dag og det samme havde dyrene :)

Zukqu - Klasse 14 - Senior hanner/tæver/silver/fertile/kastereret - 95.5 point (blev nr. 3 ud af tre)
Hamon - Klasse 19 - Senior hanner/sort/kasereret - 94.5 point - fik en 2. plads (ud af 3 ildere)

AlisVolatPropiis

Jamen vi fik også en slat med hjem :D

Spero  -Senior/Hanner/vildtfarvet/virile/implantat/v-hob. 98 point, recall med bror Eximus og Tomkins -1 plads.
Melpomené - Junior hanner/Tæver/pastel/virile/fertile 97 point, recall med Meep Meep. 1 plads og bedste pastel.
Thlayli -Senior/hanner/sort/virile/implantat 92 point og rosinen i pølseenden i hans klasse.

-Cosmo..burkammerat...kælet sovet ædt og hygget :D

Det var en skøn dag :) og rigtig hyggeligt -tak til arrangørene og jeg håber i gentager succes'en :)
Tak til alle de mennesker der gjorde dagen hyggelig, venner, bekendte og nye bekendtskaber :)

Amazing Ferret

#4
Jeg er ked af at jeg ikke selv var med, men mine 2 dyr høstede nu godt

Asterix - Junior/Senior/Hanner/Tæver/Handikap/Virile/Fertile/Kastreret - 3. plads - 96 point
Yabba - Senior/Tæver/Andre farver/Chokolade/Fertile - 1. plads - 98 point og så fik hun også Bedste Chokolade, Bedste Senior og BIM

Stort tillykke til alle der vandt  :D

Sølvsten

Tillykke til alle der vandt. Vi vandt en masse i lotteriet. Jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Der var en masse skønne ildere man heldigvis kunne få lov til at nusse. Hold op en dejlig dag.

KariN

Vi takker også for en dejlig dag :D

Vi vandt faktisk en del i lotteriet, hvilket er super dejligt, eftersom vi ikke har haft vundet noget hele året *G*

Julian fik en flot 2. Plads i

Senior/Hanner/vildtfarvet/kastreret

:dans:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Vi havde også en rigtig hyggelig dag...  :)

Pil - Senior/tæve/Albino 93,5 point ( 4 ud af 4 )
Minnie - Senior/tæve/vildtfarvet/virile 96 point Hun fik Danielas dommerfavorit...  :dans:
Laban - Senior/Andre Farver 98,5 point 1. plads og er nu championkandidat...  :dans:
Ramses - Junior/Chokolade 97 point 1. plads

Helt sikkert et resultat der gør at man ikke burde brokke sig.... Men det gør jeg alligevel..  :o

For desværre har denne udstilling gjort at det er sidste gang jeg tilmelder mig en udstilling, hvor jeg ikke kan være sikker på at dommerne ikke dømmer efter egne interesser.

Jeg ved godt at arrangørene har gjort alt hvad de kunne for at dommerne ikke kom til at dømme deres "egne" ilder i klasserne - og her var det da også kun 2 ud af 3 der fik 1. pladser.
Men da vi så kom til varianterne følger jeg at det gik helt galt. For her kom dommerne jo netop til at skulle bedømme deres egne ilder... og hvad sker der.. De to ilder som dommerne havde med til bedømmelse, tog 5 varianter. Jeg tror at alle der var inde til Recall om BIS og BIM, kunne se den kamp der var mellem dommerne.

Jeg ved at andre også sidder med dem samme følgelse som mig og det er lidt syndt, for jeg synes at arrangørene har gjort et godt stykke arbejde med at få udstillingen op at stå på kort tid.

lille_jill

Jeg vandt æren af at have dagens største tabere. Men det er MINE tabere :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato  5. December 2010, kl. 18:07
Vi havde også en rigtig hyggelig dag...  :)

Pil - Senior/tæve/Albino 93,5 point ( 4 ud af 4 )
Minnie - Senior/tæve/vildtfarvet/virile 96 point Hun fik Danielas dommerfavorit...  :dans:
Laban - Senior/Andre Farver 98,5 point 1. plads og er nu championkandidat...  :dans:
Ramses - Junior/Chokolade 97 point 1. plads

Helt sikkert et resultat der gør at man ikke burde brokke sig.... Men det gør jeg alligevel..  :o

For desværre har denne udstilling gjort at det er sidste gang jeg tilmelder mig en udstilling, hvor jeg ikke kan være sikker på at dommerne ikke dømmer efter egne interesser.

Jeg ved godt at arrangørene har gjort alt hvad de kunne for at dommerne ikke kom til at dømme deres "egne" ilder i klasserne - og her var det da også kun 2 ud af 3 der fik 1. pladser.
Men da vi så kom til varianterne følger jeg at det gik helt galt. For her kom dommerne jo netop til at skulle bedømme deres egne ilder... og hvad sker der.. De to ilder som dommerne havde med til bedømmelse, tog 5 varianter. Jeg tror at alle der var inde til Recall om BIS og BIM, kunne se den kamp der var mellem dommerne.

Jeg ved at andre også sidder med dem samme følgelse som mig og det er lidt syndt, for jeg synes at arrangørene har gjort et godt stykke arbejde med at få udstillingen op at stå på kort tid.

Hvad havde dommerne egne dyr med eller var det dyr de havde avlet og solgt til andre?

Bawa

^ Dommerne havde ikke dyr med, men har opdrættet nogle af de dyr der var tilmeldt :)

Eliza

Jeg havde en super hyggelig dag og tak til jer alle for det..  :)

Envy- senior/tæver/vildtfarvet/fertile 97,5 point 2. plads

Jeg må desværre give Peter ret og det er godt nok lidt skuffende.

Synes også det var lidt underligt at vi på intet tidspunkt fik den anden dommers navn at vide.

Jeg synes også det var et problem den måde man valgte at give bis og bim på. Bis synes jeg er helt fortjent at give bedste junior, senior eller veteran men bim burde der kommes recall for.
Nu var der jo kun to veteraner på hele dagen og synes at det var forkert at de nærmest var selvskrevet til en bis eller bim da sjovt nok en af dem ville blive bedste veteran.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm lyder godt nok meget uproffessionelt Af dommerne.. Øv bøv..

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Line

Jeg vandt en 3. plads i klasse 24 med rosinen i pølseenden - Yéyé  :D

Og jeg synes det var en rigtig hyggelig udstilling. Det var en smadder god og afslappende dag. :) Hyggelig stemning og interesserede tilskuere. Var overrasket over at huset kunne huse alle de events samtidig uden at det virkede til at være for meget og rodet. :) Tak for en dejlig dag.