Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vinterpels sesong :D

Startet af Marianne, 5. December 2010, kl. 23:25

Marianne

De små har jo fått sånn fin fluffy pels som de så gjerne vil vise frem :D
Eller, Amaro og MJ har ennå ikke fått den heeeeelt på plass, så de må vente med å vise frem pelskåpen  :P  Men resten av gjengen har i hvert fall forstått at det fakisk er ganske kaldt ute.

Først ut er Kurai, som er det nærmeste jeg kommer en fotogen ilder:

Så mac, som ikke er så aller verst han heller når det kommer et fotoapparat frem:

Jentene er det verre med, først ut er Madeira:

Maya, som som vanlig hadde null ro i kroppen...:

Og Tesael, med ansiktet fullt av malt... :lol:

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

Rigtig fine dyr.. De blev flottere og flottere når man kom længere og længere ned i tråden  :fnis:

Vh. Marianne

rikki

Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

SilverDragon

Starshineferrets

finaste barnen <3 men vad ar hänt med Kurai? :O känner ju inte igen honom!

KariN

Sikke nogle smukke ildere :D

Jeg syns nu de er ret fotogene allesammen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

De er godt nok smukke.  :)

Marianne fortæl mig, at de ikke skal med på Vinter Ildern. :lol: :o
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Eliza

De er godt nok super smukke..  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Fy for pokker nogle fine dyr :) Gid mine var så fine i deres pels, suk :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Marianne

De små takker så mye for alle de fiiiiine ordene  <3

Sara; Kurai har jo alltid vært fin, hahahahaha :P

Ann, de skal nok med på Vinterildern, men om jeg får tid til å stille dem er en helt annen sak  :fnis: :P

FerretParadise

Jeg vil tabe med værdighed, for dine dyr er virkelig smukke, og umulige og vinde over.
Ann Hillerslev.

Marianne

Citat fra: FerretParadise Dato  8. December 2010, kl. 09:45
Jeg vil tabe med værdighed, for dine dyr er virkelig smukke, og umulige og vinde over.

Hahaha, det første kan jeg være enig i, men så er jeg en smule inhabil i den saken også :P
Det andre stemmer nok ikke heeeeeelt, det er vel rimelig langt fra sannheten  :P :lol: :lol:

FerretParadise

Når de ser sådan ud som de gør på de her billeder, så jo, så er det umuligt for mine dyr, at vinde over dem.
Mine er jo ikke engang færdige med deres pelsskifte, og ser ud som små tynde mus i forhold til dine. Undtagen Fire, han ligner så en tyk bulldog.
Ann Hillerslev.