Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2010 - billeder

Startet af Anne, 6. December 2010, kl. 13:07

Anne

Her er lidt billeder fra Julefrittevitten, desværre ikke ret mange af præmieoverrækkelsen, da jeg for det første ikke fik taget så mange, og for det andet blev de fleste af dem jeg tog ikek ret gode, da mit kamera ikke er vild med halvmørke.

Men her er dem jeg tog, som blev ok.

Amina. Den smukkeste og sødeste lille pastel. Jeg forstår virkelig ikke at hun ikke har vundet noget endnu :o

Og så et kiks billede af Meep, hehe :D Se lige øjnene, det kan man da kalde fancy!

Line og Hanne, Line ser meget intelligent ud

Mette fisker

og fanger noget!

Svenskerne. Da jeg ikke forstår svensk så får i min tolkning af hvad det er vi ser.
Det er sara der nøjsomt er ved at tage creme på, og Anette siger på svensk noget i stilen af: HAHA idiot! det virker da ikke når du gør det på trøjen! Anettes mand ser lidt tænksom ud, han overvejer om cremen måske alligevel finder vej ind til saras hud, eller måske om hun nu får blødt og sundt tøj.

xingxing

Mettes dreng med de store kugler! Dommeren troede at han var bror til Meep, tror han hedder Zander??

Julia bliver for en gangs skyld ikke ædt af Mallow

Og så leger vi "gæt hvem du er" leg
Jill som Michael Jackson

Steffen som Daisy

Jack som Lady Gaga

Steffen og solva (??)

Mette

Med mallow

som vinder!

Line

Tænk at jeg kan være så smuk  :lol:

Resten af billederne er meget gode :)

KariN

Sikke nogle gode og rigtig stemningsfyldte billeder du har fået taget Anne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

lille_jill

gode billeder :)
Tak for rosen af min tøs. Måske hun vinder næste gang, når hun har fået sin vinterpels

mette11

Jill - fat det! Du har købt en mega grim ilder og det er syndt for dig at du skal have sådan en!! Jeg går ikke så meget op i det og skal ikke avle osv. så giv hende hellere til mig! Jeg skal nok passe godt på hende, selvom hun er mega-grim!!  :P ;)

Gode billeder Anne. Rart at se Julia med Mallow uden at hun blev bidt, men derimod kunne se hvor sød og dejlig hun rent faktisk er!  <3

Line - har du øvet dig i at se sådan ud?? Du gør det virkelig godt... :dans:

Anne

Amina vil meget hellere hjem til mig. jeg skal jo finde en måde at splejse hende med Meep på, så de kan få nogle hvalpe der er perfekte i farven.

mette11

Jamen Anne du må da godt låne hende for at lave hvalpe til mig og Trine...men altså...du har en pastel!! Det har jeg ikke! Derfor skal jeg have hende!  :P

Anne

Ok men så er det også dit ansvar at finde ud af hvordan hende og meep skal få hvape sammen

mette11

Nej Anne - det er dig der vil avle og dermed at det dit job at sørge for den del!! Men jeg skal nok fragte hende op til dig en tur når det er aktuelt!!

Barky

Citat fra: mette11 Dato  6. December 2010, kl. 13:44
Gode billeder Anne. Rart at se Julia med Mallow uden at hun blev bidt, men derimod kunne se hvor sød og dejlig hun rent faktisk er!  <3

Hahah!! Ja, så sød har hun ikke været ved mig siden hun var hvalp. *G*
Måske hun bare var i julestemning. *G*

Gode stemningsfulde billeder Anne. Du er rigtig god til at få fanget folk i deres akavede øjeblikke. HAH! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder.

Jeg synes Jack ser ret morsom ud.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Det er nogle dejlige billeder fra udstillingen :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.