Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

mine 4

Startet af Anne, 7. December 2010, kl. 17:17

Anne

Her er lidt fra herhjemme. Det er fra vores soveærelse, hvor vi har dyrene inde om aftenen, da vores stue endnu ikke er færdig til at de kan rende frit der (og vi i øvrigt heller ikke selv gider sidde og kukkelure inde i stuen midt i alle papkasserne). Billederne er måske lidt kedelige med gulvets farve og ilderne, men sådan er det. I det mindste har jeg fået strøm på mit kamera igen :D

Meep

(så pæn, hehe)

My

My og Joa

Joa

Og så tykkeste aka Tofta

Amazing Ferret

Hun er altså en køn *tyk* pige hende Tofta  :fnis:

Cille

Lækre basser du har. <3
Og kan se at tofta da er ved at pakke sig ind som "adventsgave" , så tror hun har læst du ikke fik gaver :fnis:

Anne

Haha hanne det kan godt være! Erika: tak, jeg ved ikke om hun er køn, men hun er i hvert fald nuttet ! :D

lille_jill

Søde kræ som altid :)

LordDoom

Virkelig smukke dyr du har.  :) Dejligt med nogle gode billeder af dem  :dans:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato  7. December 2010, kl. 17:57
Haha hanne det kan godt være! Erika: tak, jeg ved ikke om hun er køn, men hun er i hvert fald nuttet ! :D

Jeg synes hun er køn - lige en standard efter min smag  :D

lussingen

Hvor er det nogle søde piger <3

På det første billede af My, ser hun helt fornærmet ud :lol: Hun har et virkelig dejligt ansigt!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Tak alle sammen :)

Robert: jeg ville gerne give dig et hjerte, men kan af en eller anden grund ikke :o

Lussingen: jeg tror faktisk at hun var dødeligt fornærmet, hun blev ved med at fortælle mig at hun garne ville ud, men kom det aldrig :o Dumme menneske hun har fået sig som ikke fatter en skid!

Julbert

De ser da skønne ud alle sammen må jeg sige! Rigtig kønne dyr... Og hvor er det da bare et par herlige billeder af Tofta der rigtig ligger og viser maven :P

Snabeldyr

det er nu nogle dejlige dyr du har dig... og fotogene
Stealing our hearts, then our sanity

cibatuchsi

du har rigtig kønne lækre dyr anne.

Eliza

Er ret vild med meep men tofta er da godt nok herlig på de billeder  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Tofta er klart den mest fotogene, og så hopper hun hele tiden om en i cirkler, så hun er nem at få sjove billeder af <3

cmkh

Du har bare nogen dejlig dyr.... Men pas bare på næste gang snupper jeg Joa hun er bare skøn :P