Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Rengøring og aktivering!!

Startet af mette11, 8. December 2010, kl. 12:58

mette11

Sådan får man støvsuget og aktiveret ilderne på en gang!! Det er sgu da smart!! Roomba kan køre i en time og gøre rent og holde ilderne travlt beskæftiget!! Det er jo en win-win-situation!  :dans: :dans: Sigi er dog ikke helt så interesseret i at hjælpe med rengøringen som Mallow er...

Og når man sådan har hjulpet med at gøre rent, kan man godt blive meget træt... <3

Eliza

Hehe dejligt de sådan hjælper til  :) Jeg fik en aflagt robotstøvsuger af min mor, desværre holdt den ikke mere end 10-15 min og når der gik 5 min før de turde komme frem igen efter den sagde nogle biblyde, så var der ikke så meget aktivering  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Hej smukke tøse-dukke-børn <3

Hvor er det altså bare snyd :X Vores madfamilie har sådan en kedelig gammeldags støvsuger. Den larmer og vi hader den. Jeres ser meget sjovere ud. Herhjemme får vi aldrig lov til at lege med støvsugeren. Madmor er kronisk angst for at vi kommer til skade :(

Måske I har lyst til at komme og besøge os en dag, og så tage den sjove støvsuger med?? Vi er altså meget misundelige.

Båt båt
Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Eliza - øv...det er sgu surt!! Så er der jo ikke meget sjov ved sådan en!!  :(Vores kan køre i en time på en opladning.

Loke - det vil vi gerne...vores mor siger dog at hun mener det er lidt besværligt at slæbe sådan en støvsuger med rundt!! :S Hun er ret kedelig...men lege kan vi godt!! :dans: Madmor siger også at vi ikke må være i rum med den anden støvsuger vi har...ved ikke helt hvorfor, men den er altså også sjov!! Vi ved ikke så meget om den larmer eller ej, for mor bruger den ikke når vi ser det i hvert fald!

Vi er altså meget huslige og vi hjælper madmor med alt herhjemme! Hun er stor og tyk og derfor må vi jo hjælpe lidt ekstra med al det praktiske...og det er jo altid rart med lidt hjælp!! Vi gør det jo meget nemmere for hende... :dans:

Lena og Peter

Jeg kan kun give Mette ret.
Robotstøvsuger og ilder er bare sagen.. :dans:

mette11

Ja det er virkelig en god kombination!! Marius var dog den sjoveste, for han tændte den selv og sad på den mens den kørte rundt!! :dans: Mallow forsøger at slås med den! :S Men hun er virkelig underholdt og hun synes det er herligt...Sigi er lidt mere ligeglad og mener kun den er spændende lige når man tænder den...

Barky

Hvor er de bare hjælpsomme Mette...!

Når de evt er færdige hos dig, kan de så komme herud? Mine gider ikke løfte en finger...! (og dog.. Teddy smadrede et glas idag så jeg var nødt til at støvsuge i køkkenet....)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Rokkie

hehe, gode billeder :D

Mine "hjælper" ofte når jeg tømmer kattebakkerne, de sikrer sig at der er plads nok i posen  :o

Må se om jeg kan anskaffe mig en robotstøvsuger :)

Sølvsten

Hvor er de bare skønne. Måske det skal være julegaven til mine ildere i år.

mette11

CitatNår de evt er færdige hos dig, kan de så komme herud? Mine gider ikke løfte en finger...! (og dog.. Teddy smadrede et glas idag så jeg var nødt til at støvsuge i køkkenet....)
Mine dyr har nok at lave...vi gør rent, ordner opvask, rydder op, ordner vasketøj, pakker julegaver ind osv. De bliver ikke færdige i år tror jeg...men ellers tak!!  :P

Tak...ja de er super skønne og enormt hjælpsomme...alt går jo meget hurtigere og nemmere når de hjælper til!!  :fnis: Under alle omstændigheder så hygger de sig virkelig når de deltager i dagens aktiviteter herhjemme!

KariN

Hvor er de altså dygtige sådan at hjælpe deres madmor med alle de huslige pligter :D Det er jo lidt sjovere når man ikke står med det alene :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Jeg vil også have en Roomba :( -må hugge mettes næste gang jeg er der....kan altid sige det var en af ilderne..... :P

mette11

Citat-må hugge mettes næste gang jeg er der....kan altid sige det var en af ilderne.....
Hov hov...det må du altså ikke! Jeg vil nødigt undvære den!!

Ja de er rigtig dygtige til at hjælpe mig...de hjælper mig med mange ting i løbet af dagen!  :fnis:

Anne

Hvor er de bare dygtige dine piger, og huslige! Jeg tror også mine ønsker sig en aktiveringsstøvsuger