Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvem skal med til Vinter Ildern 2011

Startet af FerretParadise, 8. December 2010, kl. 18:19

cibatuchsi

Citat fra: Eliza Dato  4. Januar 2011, kl. 13:01
Nu kan jeg ikke redigere mit indlæg, men kan se det gik lige stærkt nok da jeg skrev hvem vi tog med for jeg har helt glemt Sne  :lol:

Sne
Senior, tæve, steriliseret, vildtfarvet
griner... ja hende må du ikke glemme ;)
der kommer da nogen danskere :)  er bare ked af jeg ikke kan komme med. men endnu engang må jeg bare heppe hjemmefra :)

Shamua

Jeg kommer også :D

Jeg tager dem her med:

Pepsi, junior, han, kastrat, vildtfarvet

Venus, senior, tæve, steriliseret, andre farver (regner jeg med)

Summer, junior, tæve, fertil, albino

Vh. Marianne

Louise V

Jeg deltager ikk selv..

MEN, Dark crystal ferret har været så venlige at ville tage:

Fnug (Olsens Amola), senior, steraliseret, albino <3

Med derop for mig..
TUSIND tak :love: er sikker på fnug er meget glad for at skulle ud med sine venner ud og have det sjovt hihi ;)

Shamua

Citat fra: Shamua Dato 21. Januar 2011, kl. 01:21
Jeg kommer også :D

Jeg tager dem her med:

Pepsi, junior, han, kastrat, vildtfarvet

Venus, senior, tæve, steriliseret, andre farver (regner jeg med)

Summer, junior, tæve, fertil, albino

Jeg har lavet lidt om i hvem jeg tager med, jeg tager ikke Summer med alligevel, da hun her efter weekenden er begyndt at stresse helt vildt over de mindste ting, så jeg vil ikke udsætte hende for rejsen.
Jeg tager så Macto med i stedet.

Macto, junior, han, viril, albino, angora - og han stiller som champion kandidat  :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 26. Januar 2011, kl. 12:34
Citat fra: Shamua Dato 21. Januar 2011, kl. 01:21
Jeg kommer også :D

Jeg tager dem her med:

Pepsi, junior, han, kastrat, vildtfarvet

Venus, senior, tæve, steriliseret, andre farver (regner jeg med)

Summer, junior, tæve, fertil, albino

Jeg har lavet lidt om i hvem jeg tager med, jeg tager ikke Summer med alligevel, da hun her efter weekenden er begyndt at stresse helt vildt over de mindste ting, så jeg vil ikke udsætte hende for rejsen.
Jeg tager så Macto med i stedet.

Macto, junior, han, viril, albino, angora - og han stiller som champion kandidat  :D
Jeg synes det er dejligt at læse, at du tager hensyn til Summer. Hvis hun let stresser, så vil hele turen ikke være sjov for hende, både rejsen derop, og selve udstillingen.
Og så kan jeg rigtig godt li at læse, at Macto stiller som champion kandidat. Jeg vil krydse fingre for ham. :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 26. Januar 2011, kl. 12:42
Citat fra: Shamua Dato 26. Januar 2011, kl. 12:34
Citat fra: Shamua Dato 21. Januar 2011, kl. 01:21
Jeg kommer også :D

Jeg tager dem her med:

Pepsi, junior, han, kastrat, vildtfarvet

Venus, senior, tæve, steriliseret, andre farver (regner jeg med)

Summer, junior, tæve, fertil, albino

Jeg har lavet lidt om i hvem jeg tager med, jeg tager ikke Summer med alligevel, da hun her efter weekenden er begyndt at stresse helt vildt over de mindste ting, så jeg vil ikke udsætte hende for rejsen.
Jeg tager så Macto med i stedet.

Macto, junior, han, viril, albino, angora - og han stiller som champion kandidat  :D
Jeg synes det er dejligt at læse, at du tager hensyn til Summer. Hvis hun let stresser, så vil hele turen ikke være sjov for hende, både rejsen derop, og selve udstillingen.
Og så kan jeg rigtig godt li at læse, at Macto stiller som champion kandidat. Jeg vil krydse fingre for ham. :)
Mange tak, og lige over med dig og Fire :D Vi må se om han kan klare det igen :D

Jeg er også selv rigtig ærgerlig over at hun ikke skal med, tror hun ville have en god chance, men sådan må det bare være, tror ikke hun ville have godt af det, desværre  :X

Vh. Marianne

cibatuchsi

Der stiller mange champion kandidater op fra dk.
vi kommer med selv med to stykker :)  selvom jeg ikke regner med de tager dem med hjem.  hehe

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato 26. Januar 2011, kl. 22:07
Der stiller mange champion kandidater op fra dk.
vi kommer med selv med to stykker :)  selvom jeg ikke regner med de tager dem med hjem.  hehe
Nej, det skulle sku være godt at få certifikat på en udstilling med så mange ildere.. Tror der kommer pænt mange, men det er fedt at der er mange kandidater :) Held og lykke til os alle :P

Vh. Marianne

cibatuchsi

#23
^^ ja det ville være fedt. men regner nu ikke med noget. fordi nogen dommere kan lide ens dyr på en udstilling er det ikke sikkert de næste kan.
og tror anaya har taget dem hun skulle (2 stykker) og tomsk ja ham regner jeg heller ikke for meget med.  men håber da at blive positivt overrasket ;)

Dark Crystal Ferret

Nu har vi heller ikke nogle champion kandidater.. Men regner heller ikke med særlig meget. De har sådan nogle smukke angora i Norge.. Men håber da vi kan give lidt kamp om ikke andet.. og vil heller blive glædeligt overresket end at tro jeg vinder.. det er lidt sjovere at vinde så, syndes jeg, hvis det sker  :fnis:
Spørgsmålet er jo også om Angora klassen er en stor blandet klasse eller om det er farver.. men tror det ikke. Ved ikke hvor mange der er tilmeldt. Men der skal nok blive kamp om det.. Jeg er om ikke andet rigtig spændt. Og håber på det bedste for alle danskere :dans:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 27. Januar 2011, kl. 00:03
Nu har vi heller ikke nogle champion kandidater.. Men regner heller ikke med særlig meget. De har sådan nogle smukke angora i Norge.. Men håber da vi kan give lidt kamp om ikke andet.. og vil heller blive glædeligt overresket end at tro jeg vinder.. det er lidt sjovere at vinde så, syndes jeg, hvis det sker  :fnis:
Spørgsmålet er jo også om Angora klassen er en stor blandet klasse eller om det er farver.. men tror det ikke. Ved ikke hvor mange der er tilmeldt. Men der skal nok blive kamp om det.. Jeg er om ikke andet rigtig spændt. Og håber på det bedste for alle danskere :dans:
Det kunne være fed nok hvis der kommer to klasser, så der også kommer en bedste angora pris! Hepper på der er nok til at opdele det i to klasser  :fnis:

Vh. Marianne

lussingen

Vores Minnie pige stiller også som championkandidat :dans: Hun er angora og veteran. Jeg regner dog ikke med at tage certificatet med hjem, men det er meget sjovt at kunne stille op.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Argh sidder og skal framelde mig.. jeg har ikke lyst til at framelde mig! Jeg vil med!!!!!! Men hvad nytter det når man ikke kan komme frem og tilbage :(

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 28. Januar 2011, kl. 13:08
Argh sidder og skal framelde mig.. jeg har ikke lyst til at framelde mig! Jeg vil med!!!!!! Men hvad nytter det når man ikke kan komme frem og tilbage :(

Havde jeg haft kørekort havde jeg kørt dig!

Shamua

#29
Citat fra: lussingen Dato 28. Januar 2011, kl. 07:37
Vores Minnie pige stiller også som championkandidat :dans: Hun er angora og veteran. Jeg regner dog ikke med at tage certificatet med hjem, men det er meget sjovt at kunne stille op.
Nice! Jeg krydser fingre! :D Jeg håber hun får det, hun har da bedre chance end de andre, når hu er veteran, har hun ikke?

Vh. Marianne