Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem skal med til Vinter Ildern 2011

Startet af FerretParadise, 8. December 2010, kl. 18:19

lussingen

Citat fra: Shamua Dato 28. Januar 2011, kl. 14:15
Citat fra: lussingen Dato 28. Januar 2011, kl. 07:37
Vores Minnie pige stiller også som championkandidat :dans: Hun er angora og veteran. Jeg regner dog ikke med at tage certificatet med hjem, men det er meget sjovt at kunne stille op.
Nice! Jeg krydser fingre! :D Jeg håber hun får det, hun har da bedre chance end de andre, når hu er veteran, har hun ikke?

Tak, hvor er du sød :) Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke er så meget inde i det. Jeg ved ikke hvordan de forholder sig til det i Norge. Jeg tænker bare, at hun er angora, samt veteran, så derfor er chancen ikke så stor? Men skal ikke spille kloge-Åge, for ved det ikke :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Anne Dato 28. Januar 2011, kl. 13:08
Argh sidder og skal framelde mig.. jeg har ikke lyst til at framelde mig! Jeg vil med!!!!!! Men hvad nytter det når man ikke kan komme frem og tilbage :(

Det er jeg virkelig ked af Anne. Havde jeg haft bil og kørekort havde jeg skisme taget dig med!!!.. Men vi køre jo med nogle andre..
Men hvor ville jeg gerne havde set dig, og snakket med dig igen og set dine nye små puslinger  :(
Håber virkelig du finder en eller anden løsning så du kan komme med. Det er godt nok surt det andet.. :X

Dark Crystal Ferret

#32
Det jeg kan se for Junior med hensyn til et Champion catifikat er at de skal være blandt de 3 bedste Jnuior af alle junior, så går ud fra det også er alle de korthåret der kommer.

"Kriterier for juniorer:
1: Må ha oppnådd minimum 1 stykk førsteplass på godkjente ilderutstillinger i Europa.*
2: Må ha oppnådd minimum 1 stykk Best In Show, Best I Motsatt Kjønn eller Beste Junior på godkjent ilderutstilling i Europa. Noen utstillinger gir premier til BIS og BIM Junior; for disse utstillingene må kandidaten ha oppnådd minimum 1 stk BIS Junior.
3: Må oppnå plassering blant de 3 beste junior-ilderne (altså: få blant de 3 høyeste poengsummene av alle junior-ilderne) på den aktuelle utstillingen dersom den skal få sertifikatet"

Med vetaran er det hun skal opnå bedste point bland de 3 bedste af alle vetaraner..

Men jeg ønsker jer om ikke andet rigtig held og lykke med det

Anne

Maria: tak men jeg har lige frameldt mig (igen), så det bliver bare en anden gang. æv æv

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 28. Januar 2011, kl. 17:29
Det jeg kan se for Junior med hensyn til et Champion catifikat er at de skal være blandt de 3 bedste Jnuior af alle junior, så går ud fra det også er alle de korthåret der kommer.

"Kriterier for juniorer:
1: Må ha oppnådd minimum 1 stykk førsteplass på godkjente ilderutstillinger i Europa.*
2: Må ha oppnådd minimum 1 stykk Best In Show, Best I Motsatt Kjønn eller Beste Junior på godkjent ilderutstilling i Europa. Noen utstillinger gir premier til BIS og BIM Junior; for disse utstillingene må kandidaten ha oppnådd minimum 1 stk BIS Junior.
3: Må oppnå plassering blant de 3 beste junior-ilderne (altså: få blant de 3 høyeste poengsummene av alle junior-ilderne) på den aktuelle utstillingen dersom den skal få sertifikatet"

Med vetaran er det hun skal opnå bedste point bland de 3 bedste af alle vetaraner..

Men jeg ønsker jer om ikke andet rigtig held og lykke med det

Ja, det er mellem alle junior, korthår såvel som angora, så det er ligesom det plejer at være :P

Vh. Marianne

Mustela Borealis

Vi kommer selvsagt, men denne gang med "bare" 6:

Mayflower's Charming Majuro
Junior Hann Viltfarget Ukastrert

Genuine Ferrets' Hummer
Junior Hann Viltfarget Ukastrert

Mustela Borealis' Andii
Senior Tispe Albino Usterilisert
Championkandidat

Mustela Borealis' Apsalar Pia
Senior Tispe Viltfarget Usterilisert

Galaxy's Terra (Donna)
Senior Tispe Viltfarget Usterilisert

Terra
Veteran Tispe Andre farger Usterilisert

Gleder oss vanvittig! :D :dans:
Hilsen Maria
med pelspølsene Terra, Donna, Apsalar, Andii, Aurora, Frida, Hummer og Majuro.

http://www.mustelaborealis.com

Emils far

Jeg kommer også....selvfølgelig...

Mono
Burkamerat for sine venner, han skal slippe å få sitt ene øre mishandlet da det kun kan renses ordentligt i narkose

Mayflower's Charming Malo
Junior Hann Viltfarget Ukasterert

Emil of FerretPardise
Senior Hann Viltfarget Ukasterert (Implantant)

Cashmer Comet of  FerretPardise
Senior Hann Viltfarget Kasterert
Championkandidat

Og så kommer det en hel flokk herlige mennesker og dyr som skal bo her hos meg denne weekend