Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

lidt om mig og lille Thor

Startet af lille_thor, 9. December 2010, kl. 14:10

lille_thor

Jeg hedder Katrine Johansen, er snart 25 år, Bor i kolding sammen med min veninde kiki og alle vores dyr.
Jeg har 2 sjældne kaniner (balder og Gefion) og en pony/nordbakke (karamel) og så self min fritte (lille Thor) og kiki fik en killing da hun flyttede ind som nu er thors legekammerat  :D

Lidt om thor: jeg sad i en nattevagt på mit arbjde og kiggede på den blå avis efter fritte hvalpe og fandt i horsens de sødeste fritte hvalpe, jeg sad og kiggede på disse søde hvalpe billeder længe. Dagen efter fortalte jeg min lillebror om dem jeg havde fundet. Han fortalte mig at han tilfældigvis også havde fundet en leguan som kunne afhentes i Horsens. Der efter kontaktede vi fritte ejer og leguan ejer og jeg aftalte et møde med dem begge på Horsens banegård. Jeg hentede dem så, det var lidt besværligt men det kig. Thor var meget meget lille og skræmt.
Da vi kom hjem satte jeg ham ned i det meget store kanin bur jeg havde til ham, men det var et helved den nat, for han kunne klemme sig ud gennem træmerne. Så der gik ikke mange dage før jeg fik bestilt et rigtig fritte/ilder bur til ham.
Har nu haft ham i 3 mdr og han har været med ovr alt. Ude ved hesten, på gå ture, hos ex-kæresten, hos familien og på mit arbejde. Han er mit et og alt. Når jeg skal ha en kæreste igen, skal han acceptere thor, hvis han ikke kan accceptere thor, kan han heller ikke acceptere mig  :nej:.
Vi ha bidetrænet meget, men han kan stadig finde på det hvis han vil lege. Min veninde kiki, kan ike li ham og vil ikke røre ham og hun skrige og fare op som en trold af en æske hver gang han kommer tæt på hende fordi hun er blevet bidt en smule en gang. Men prøver at forklare hende at det er klart han bidder når hun reagere på den måde, han tror jo de skal lege. Kan dog også finde på at nappe en i bagdelen når han kravler under dynen.   :lol:
Har en anden ven inde som også har en fritte som hun har haft i 1 år og ham og thor er bare så glad for hinanden når de ses.
Thor er meget kræsen, har prøvet mange forskellige ting og fodre ham med, men han gidder ikke rigtig at spise det, kun hans tørfodder. Men hvis man sidder med ham og man spiser vingummier så går han hlt i selvsving (men self, får han ikke nogen).
Det var vist lige det vi havde at fortælle om os. Knus Katrine og Lille thor  :dans:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Velkommen til og så ses vi jo nok til træf;o)

lille_jill

Velkommen til :)
Nu ser jeg ham jo på lørdag, så vil ikke bede en billede. Men du har godt nok været heldig! De fleste som afleverer ildere på en banegård eller lignende, så man ikke kan se ilderens temperament, har en bagtanke med det. Min gamle Freja blev hentet på den måde, ejeren sagde, at hun aldrig bed, men da hun var kørt gik der ikke længe før vi fandt ud af, at vi stod en bideilder med roterende fis i kasketten.

lille_thor

ja vi ses på lørdag  :dans:
og ja, thor bed også meget, og gør det stadig, men han var og er stadig kun en hvalp og der var til synladende mange af ham, Trorogså jeg fik ham et par uger for tidlig, hvertfal ifølge dyrlægen.

Line

tillykke med ham :) Og velkommen til :)

Snabeldyr

tillykke med det lille pus, og velkommen herinde
Stealing our hearts, then our sanity

Minority ferrets

Hej og velkommen :D Jeg er fra Vejle så mon ikke vi kunne rende i hinanden engang imellem :P Vi ses desuden på lørdag hvor jeg også kommer med min mand og vores 3 ilder drenge :D ser frem til at se den lille fyr
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Velkommen og tillykke med lille Thor

lille_thor

tak allesammen  :)
og ja  minority, det ku være rigtig hyggeligt, må vi da helt sikkert finde ud af en dag    :ja:

Eliza

Hej med dig og velkommen til herinde  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie

cmkh

Må helder også lige sige velkommen here :P selv om jeg vist har sagt det nogen andra steder :D

Malene

Velkommen til :D Og tillykke med ilderen, selvom du har haft ham i et stykke tid.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Vh. Marianne