Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hej med jer, en hilsen fra en ny :)

Startet af Jenny, 11. December 2010, kl. 23:40

Jenny

Hej,

Jeg har nu fundet vej til dette forum og har i noget tid bare fulgt lidt med på sidelinjen, nu vil jeg give mig til kende, hehe :P

Jeg har en enkelt ilder, albinoen Blomst. (Pia Lyng havde fået hende, men jeg har fået hende tilbage, fordi hun var begyndt at bide og være sur hele tiden - så istedet for at hun blev en kastebold har jeg valgt at tage hende hjem) - Jeg havde tre skønne ildere da jeg pludselig skulle flytte fra den ene dag til den anden og ikke havde andet valg end at tage hvad jeg kunne få af lejlighed, og tog dem med mig, men jeg måtte ikke have ildere her fordi udlejer synes de lugter for meget. Jeg satte med sorg i hjertet alle mine små babyer tilsalg - Blomst blev solgt først, derefter Smilla (som Rokkie herinde nu har) og derefter Kola til en god veninde.

Da problemet med Blomst dukkede op spurgte jeg min udlejer hvad hun sagde til det, og hun gik på mirakuløs vis med til det, så jeg er nu igen den lykkelige ejer af en tæppehaj, som bringer smilet på mine læber hver eneste dag.

Blomst er efter hun er kommet hjem til mig faldet utrolig meget til ro, leger igen, er ikke nervøs og sur, og bider ikke, dog napper hun en smule, men det skal jeg med tiden nok få pillet af hende igen (hun bed ikke da jeg gik af med hende) - Pia og jeg er kommet frem til at hun nok bare mere en ene ilder, hun lod i hvert fald ikke til at kunne overskue at skulle tumle med 5 store drenge. Men nu er hun glad igen, og det er det vigtigeste.

Og lidt om mig, jeg er en 21 årig pige fra Esbjerg, udover tiden jeg bruger på Blomst bruger jeg også utrolig meget tid sammen med min hest  :)

Ja, undskyld for den lange intro, jeg håber det er okay ;)

Jenny
Hilsen Jenina.

lille_jill

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Julie

Shamua

Hej og velkommen :)

Er selv oprindeligt fra Varde, og er da hjemme i ny og næ, så hvis du skulle have lyst til lidt selvskab til Blomst kan vi måske finde ud af noget. :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hej og velkommen til... Vi håber du bliver glad for at være her...  :dans:

Jenny

Citat fra: Shamua Dato 12. December 2010, kl. 02:39
Hej og velkommen :)

Er selv oprindeligt fra Varde, og er da hjemme i ny og næ, så hvis du skulle have lyst til lidt selvskab til Blomst kan vi måske finde ud af noget. :)

Ihh, det ville da være helt vildt godt, det vil jeg meget gerne, du skriver bare :)
Hilsen Jenina.

Stubba

Hejsa :)

Velkommen til.

Jeg bor i Varde :) Så vi kunne også finde ud af noget, hvis du ønsker selvskab til Blomst :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Jenny

Citat fra: Stubba Dato 12. December 2010, kl. 17:44
Hejsa :)

Velkommen til.

Jeg bor i Varde :) Så vi kunne også finde ud af noget, hvis du ønsker selvskab til Blomst :)

Hvor fint med så mange tæt på, vil meget gerne lave nogle playdates  :dans:
Hilsen Jenina.

cibatuchsi

velkommen herind. og blomst er da en skøn/køn albino.
hilsen fra en anden albino-gal   griner

Jenny

Jeg er også helt vild med albinoer, de er så fine  <3
Hilsen Jenina.

Sølvsten

cibatuchsi

Citat fra: Jenny Dato 12. December 2010, kl. 19:30
Jeg er også helt vild med albinoer, de er så fine  <3
det kan jeg kun give dig ret i. :)