Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min lille prut! :D

Startet af Christel, 13. December 2010, kl. 19:57

Christel

Så fik jeg hentet min lille ilder basse igår. Det er min første ilder, og han er bare så sød!  <3  :dans:

En ca.14 mdr. gammel han.

Og så lige et spørgsmål omkring pels, synes han er halv langhåret i forhold til de ildere jeg ellers har set (på andet end billeder), er det vinterpels?

mvh. Christel

lille_jill

Tillykke med ham :)
Ja, det er nok bare vinterpels. Nogen ildere har også bare længere pels end andre.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillykke med ham, han ser rigtig skøn ud...
Og hvor er det dog en fed hule du har til ham, hvor har du den fra?

Altså nogle ildere har bare lang pells. Men han kan være semiangora.. Men så skal du kigge efter om han ikke har så meget underuld.. For mig at ser ser han alm. langhåret ud men det kan være svært at vurdere på billeder..

Men skøn ser han ud

Christel

Mange tak  :P

Hulen er en min mor har købt i england til kattene. :) dem har vi nemlig nogle stykker af, der er bare sjovt nok ikk nogen af kattene der gider ligge i den.. hehe  :lol: men så er det jo godt den kan være lidt ilder hule istedet.

mvh. Christel

Malene

Tillykke med ham! :D Han ser dejlig ud.

Jeg synes nu ikke han ser specielt langhåret ud. Det ligner bare ganske almindelig vinterpels :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Line

Det er "bare" vinterpels :) Men hvor ser han sød ud, og hvor er den hule bare sej!

Barky

Sikke en fin dreng!!! :D Han har et rigtig sødt ansigt.. meget uskyldigt blik.. Hihi..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Stort tillykke med din dreng, han ser virkelig rigtig dejlig ud. :)
Jeg synes heller ikke han ser specielt langpelset ud, det er nok bare hans vinterpels.  ;)
Ann Hillerslev.

NemoToft

Tillykke med ham   :) Knus Dolly.

mette11

Hvor ser han sød ud...hvad hedder han??

Namilla

Han ser sød ud... men hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne julegaverne i nederste rum i reolen...ellers går der nok ikke længe inden han finder ud af, at gavepapir er spændende!

Malene

Citat fra: Namilla Dato 13. December 2010, kl. 22:31
Han ser sød ud... men hvis jeg var dig, så ville jeg fjerne julegaverne i nederste rum i reolen...ellers går der nok ikke længe inden han finder ud af, at gavepapir er spændende!
Enig! Dem havde jeg slet ikke opdaget. De ville ikke holde 5 min. her hjemme :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Tillykke med den fine dreng :D

lussingen

Tillykke med din fine dreng, han ser sød ud :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Tillykke med ham. Han ser rigtig dejlig ud