Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Uppfödarannonsering på Vinterildern 2011

Startet af Starshineferrets, 14. December 2010, kl. 12:22

Starshineferrets

Nytt för i år!   

Uppfödarannons i Katalogen

I år erbjuder vi uppfödare att annonsera i katalogen på ett lite annorlunda vis. För en kostnad av 200 NOK får ni en halv A4 sida i färg att disponera fritt över. På denna sida väljer ni själva hur ni vill utforma annonsen, förslagsvis en liten presentation utav er uppfödning samt kommande års parningsplaner, gärna med bilder!  Adress till eventuell hemsida samt kontaktuppgifter är även bra saker att ha med!
Vi har valt att erbjuda detta för att förenkla kontakten mellan köpare och uppfödare runt om i Skandinavien och ge uppfödare möjlighet att nå ut till en större målgrupp.

Självklart är uppfödare som inte själva deltar på utställningen även välkomna att annonsera!

Vill ni annonsera er uppfödning i katalogen eller har frågor kring detta är det bara att skicka ett mail till sara@vinterildern.com  .

Behöver ni hjälp med utformningen så kan vi säkert hjälpa till med detta också!

Vi behöver ha er annons senast den 1 Februari 2011.

Vi bifogar ett exempel på hur en uppfödarannons kan se ut – men hur ni väljer att disponera er sida är som sagt helt valfritt!

Hälsningar
Vinterildern

FerretParadise

Elsker denne ide, jeg skal helt sikkert købe mig sådan en side. :)

Og så er jeg vild med målsætningen for Vinter Ilderns hvalp.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

kan jeg komme på venteliste til en Vinter Ilder? eller to??
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Jeg synes, selvfølgelig, det er en super ide... Glæder mig til Jeres udstilling... :)

Optimus Ferrets

LordDoom

Er rigtig dårlig til at læse hvad der står  :-$ Og ikke god til at bruge google oversætter :-$ :X.. Det er en side hvor du kan ligge dine kommene kuld ind?? Så folk kan se hvad der kommer året efter?? eller forstår jeg det forkert

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Starshineferrets

Det er ett tilbud till oppdreter om at få en halv sides annonce i vores udstillingskataloge till vinterildern! Prisen for en annonce er 200 NOK, og man kan selv udforme annoncen lige som man vill.. hvis man vil have sine parringsplaner med eller lidt generel info om sit opdraet. Billedet som er lagt in er kun et exempel på hvordan man kan välge at lave det :D

LordDoom

Åh - okay.. Det lyder rigtig godt. Det vil jeg da lige drøfte med lille mor  :fnis:
Er meget posetiv over hvor meget i har gjort ud af udstillingen. Glæder mig til at komme.

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Starshineferrets

Påminner lite om uppfödarannonseringen, vi har fortfarande katalog plats kvar för den som är intresserad :D

Starshineferrets

Den 1 februari börjar närma sig... och katalogen närmar sig tryck... ännu finns det plats kvar för annonser, men ja.. jag behöver isåfall få reda på det ganska så snart om ni vill ha annons :D

mail: sara@vinterildern.com