Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tilmelding til Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 16. December 2010, kl. 21:20

Lena og Peter

Så har Petfoods.dk offentliggjort, hvornår tilmeldingen åbner til Petfoods ilderen 2011

http://petfoods.dk/?traeid=1136

Med venlig hilsen
Det Grå Guld

Malene

Jeg er næsten sikker på at jeg tilmelder mine drenge :D

Men der er noget jeg synes er ret forvirrende, når det er Petfoods der har offentliggjort tilmeldingsdatoen.. Er det Petfoods der er arrangør og jer der hjælper dem, eller jer der er arrangør og dem der er sponsor?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Det er os der er arrangør og Petfoods.dk der er sponsor...  ;)

Malene

lille_jill

Er det ikke liiiidt tidligt? Jeg kan iværtfald ikke tage stilling til noget så langt ud i fremtiden.

Soelberg`s SUN ferret

Vi vil ihvertfald med hvis vi får pladser <3

Malene

Citat fra: lille_jill Dato 17. December 2010, kl. 11:59
Er det ikke liiiidt tidligt? Jeg kan iværtfald ikke tage stilling til noget så langt ud i fremtiden.
Du kan jo bare melde fra igen, hvis du finder ud af at du ikke kan. Der står på hjemmesiden at det først er efter den 1/4 at tilmeldingen er bindende :D

Eliza

Jill det er da nogenlunde lige så lang tid før som alle de andre udstillinger..  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

^ sådan husker jeg det ikke.. syntes at mange af de udstillinger jeg har været på, har jeg bare meldt mig til et par måneder før. Men jeg må åbenbart huske forkert..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ahr kan heller ikke finde ud af om jeg skal tilmelde mig. Vil geren med men der er bare stor chance for at min mand hjemsendes fra Afgahnistan den dato og skal jo ind og tage imod ham :)

ahr sikke en dilemma...

Julie Stuhr

Lena og Peter

Tilmeldning til Petfoods ilderen 2011 åbner på lørdag d. 8. januar kl.14.00

Julie Stuhr

Jeg har allerede udfyldt tilmeldingsblanketterne :D

Selina

koster det ekstra at tilmelde løbegård? sys ikke jeg kunne læse det på hjemme siden nogen steder :)

Pipvig

Citat fra: Julie Stuhr Dato  1. Januar 2011, kl. 21:11
Jeg har allerede udfyldt tilmeldingsblanketterne :D

hehe det har jeg også...