Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Legetøj?

Startet af Rokkie, 20. December 2010, kl. 23:37

Rokkie

Jeg fik at vide et sted herinde at pivedyr ikke kunne bruges, men tænker stadig på om ikke man kan få et pivedyr der er godkendt til ildere?
Jeg synes det er synd for Smilla at hun ikke kan have et pivedyr, det var hendes yndlingslegetøj, men har konfiskeret det da jeg fik at vide det var farligt med tyndt gummi.

Så i øjeblikket har de nogle poser, et par bukser, nogle kasser og en fjer på en pind.

Nogle forslag til hvad man ellers kunne anskafe sig? Har brugt søgefunktionen, men fandt ikke rigtigt noget...

Hvad bruger i evt.?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Vi bruger pivedyr. Men køber kun dem der virker kraftige, og har ike haft problemer med dem...

Ellers er mine glade fro tennisbolde...

lille_jill

Jeg hat vidst en tråd et sted, hvor der er en samling af mit hjemmelavede legetøj. Som jeg husker, er der også anvisningen på et bidesikkert pivedyr.

Anne

det bidesikire pivedyr er et pivedyr syet inde i en lille pose af bævernylon, så kan de bare tygge løs.

Ellers kan man godt give dem bidedyr under opsyn, men man skal altså være noget obs.

lille_jill

^^ mit bidesikre pivedyr er nu syet ind i en bamse ;)

mette11

Legerør er meget populære herhjemme. Vi har en del forskellige efterhånden. Man kan købe sådan nogen ventilationsrør i byggemarkeder som ikke koster ret meget...
Min ene pige er meget glad for bolde - den anden er fuldkommen ligeglad med dem!
Fiskestænger er også et hit her. Jeg havde en ilder som var helt vild med chipmus (sådan en mus der siger piv-lyde).
Pivedyr bruger jeg slet ikke mere, da jeg har haft ildere som kan splitte sådan en totalt ad!

LordDoom

Det mest populære her er :

Lege rør
En stang med legetøj på.
Deres kravlestativ med en elestik med en bolt i enden ( Felina især)
Poser af alle slags
Blæksprutten og elefanten
Huler
Strømper og vores hjemmesko ( Tjalfe især)
Bolte især bortenneis bolte.
Vores gulv spand er et hit lige for tiden også..

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: LordDoom Dato 21. December 2010, kl. 13:23
Det mest populære her er :

Lege rør
En stang med legetøj på.
Deres kravlestativ med en elestik med en bolt i enden ( Felina især)
Poser af alle slags
Blæksprutten og elefanten
Huler
Strømper og vores hjemmesko ( Tjalfe især)
Bolte især bortenneis bolte.
Vores gulv spand er et hit lige for tiden også..

Den med gulvsoanden kan jeg kikke gendkendende til. Her hjemme er den både super sjov når den er i brug og når den bare står... Når jeg bruger den og har klud/svamp eller lign i den så kan jeg ikke vende ryggen til den i 2 sec. uden Coda har været hurtig og stjæle svampen elelr kluden.... Og når spande er tom er det bare sjovt at vælte den og lege i den så den ruller rundt...

Anne

lige for tiden er det sjoveste herhjemme når jeg henter en kæmpe balje sne udenfor som de så får lov at lege med på badeværelset.

Namilla

Ellers plejer en aktivitetskasse med fx ris, tørrede blade, jord, avisstrimler eller andet, også at være et hit... engang imellem kan man så putte godbidder i, så der er noget at  lede efter...