Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Chester-drengen

Startet af Julie Stuhr, 26. December 2010, kl. 16:24

Julie Stuhr

Jeg fik et Nikon D5000 af min søde kæreste  :-$
Så her er nogle af de første ilderbilleder jeg fik taget. Chester var prøveklud og var stort set kun interesseret i vitamin pasten.
Og jeg ved godt jeg stadig er nybegynder med sådan et kamera  :fnis:

Min lille bulldog :P

Slip mig!

Julie Stuhr

Hvorfor virker billederne ikke?! :O

Julie Stuhr

Jeg prøver igen

Min lille bulldog :P

Slip mig!

Stubba

Hvor er det nogle gode billeder! :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Pipvig

han er dejlig som altid!  :D

Lenac

xoxo Malene <3

Julie

Dejlige billeder. Det kamera skal du nok blive glad for :D Hvis du vil have dem en smule skarpere når du tager billeder så tæt på, så prøv sæt kameraet på makro-funktionen.. Det er som regel et ikon der ligner en blomst. Så skulle billederne gerne blive knivskarpe

Julie Stuhr

Citat fra: Julie Dato 26. December 2010, kl. 17:49
Dejlige billeder. Det kamera skal du nok blive glad for :D Hvis du vil have dem en smule skarpere når du tager billeder så tæt på, så prøv sæt kameraet på makro-funktionen.. Det er som regel et ikon der ligner en blomst. Så skulle billederne gerne blive knivskarpe

Tak, det vil jeg prøve en af dagene :D

Snabeldyr

dejlige billeder... han ligner en rigtig glad dreng
Stealing our hearts, then our sanity

mette11

Hvor ser han bare sød ud...flot dreng!!  <3 Elsker den måde de trækker "skægget" op på når de spiser vitaminpasta...det ser så sødt ud.

Eliza

Dejlige billeder.. Det andet sidste har jeg uendelig mange af med Envy, faktisk har jeg ikke rigtig andet af hende  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ildmar

Hvor han sød. du er da maget god med et kamara  :)

Lena og Peter

Det er nogle rigtige dejlige billeder af Chester.. <3

Julie Stuhr

Tak :D

Jeg øver mig en del med kameraet, men jeg kan bedst lide at tage billeder om formiddagen/eftermiddagen for der er lyset bedst. Jeg har ikke rigtig nogle foto-lamper. Og jeg har normalt først fri kl 18, så det er lidt svært at tage gode billeder ved den tid :P

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred