Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Poor little rich kids...

Startet af Starshineferrets, 29. December 2010, kl. 15:19

Starshineferrets

.... har börjat gå igenom mina illrars leksaker... och ja.. gjort en skrämmande upptäckt... jag verkar lida av ett visst shopping beroende...
och det här är INTE de leksaker de har gömt inne i sovrummet eller köket ... dit har jag inte kommit ännu :S

Anne

haha sådan havde jeg det også lidt da vi flyttede fra thisted, jeg kunne blive ved med at fylde kasser med ildernes ting :lol:

FerretParadise

De burde give noget af det til de fattige.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Mine dyr mener at de så må være de fattige, for de har slet ikke så meget legetøj.. dumme madmor..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie Stuhr

NemoToft

Blueshift

Vilka hela leksaker dina illrar har. Mina är alltid så svårt larvangripna...  :fnis:

Starshineferrets

HAHAHA allvarligt... du borde verkligen prova maskmedel.... eller nått åt det hållet :P du ser helt klart ut att ha ett stort larvproblem ;)

lille_thor

tror også thor er missundelig, synes ellers også han har meget efterhånden.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

cibatuchsi

sikke da en pæn lille sjat de har sara ;)
ja jeg tør ikke samle det hele sammen, men syntes vi smider ud og ja der bliver ikke mindre af det :(  hehe

Lenac

Mine har heller ikke ret meget legetøj, mest fordi de ikke virker interesseret i det, tilgengæld er de utrolig glade for at lege med mange af vores ting, vores dvd samling er specielt sjov at lave ballade med... det kan de få mange timers sjov med og vi bliver holdt igang med at rydde op efter dem mes de båtter rund og forsøger at stjæle tilbage  :lol: :lol: :lol: mange gode grin og grå hår ud af det...
xoxo Malene <3