Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Her var så juleferiens billeder

Startet af LordDoom, 29. December 2010, kl. 19:03

LordDoom

Vi har arbejdet på at få lidt nye billeder af dem alle sammen. Men vi har ikke kunnet nå at få alle sammen med i vores enorme jule stress.
Så her er dem vi har nået at få.

Vores lille smukke og for en gang skyld i angora pels ( drengen bliver 3 år og har nu endelig forstået hvad angora betyder. Dejlig lang angora pastel pels )
Her er Tjalfe  <3

Ligner vi ikke bare hinanden ??  :dans:

Slapper af hos far :love: ( mor tog jo billeder :P)

Så lykkes det også at få lidt billeder af tornadoen Emily. Det er ellers svært at få hende til at stå stille nok til vi kan få noget ordentligt af hende :X. Men det lykkes ved at gå ud og lege i sneen og få en træt ilder med ind.  :dans:

Emily fik bygget sin egen lille sne hule ude i vores have. En lang en med flere udgange. Fnug kom bare til at ødelægge den ene indgang til sidst.

Og her ses en træt Emily de få minutter om dagen det sker..  :lol:

Og så fik vi lidt af Pixel.. hvad heller ikke var så nemt.. Så der blev kun to denne gang ( igen )

Ilderen er et meget farligt dyr – de spiser børn til morgen og aftensmad og suger blod!! Muhahaha >:|

Og så vores lille utrolig smukke Fnug. Hun er stort set helt flødefarvet over det hele nu :love:. Kun nogle få hår på ryggen er sorte. Og så en større klat på halen.. ( og tak til Daisy der mente vi skulle hive pincetten frem så vi kom hurtigt af med de sidste mørke hår så vi fik en DEW :P :dans: :lol:
Vi kan måske være heldige at fnug ender som en DEW næste år – hvis ikke vi tager meget fejl..

Inde i vores varme stue igen  :dans:

Og lige til dem der ikke ved det.. Fnug er født Silver ( hvad hun også er nu)  :)

Håber i kunne lide billederne. Shiva og Micko har i jo lige set, så vi håber på lidt af Emma og Felina næste gang :dans:. Dem vi fik denne gang blev ikke særlig gode.. Desværre..

Rigtig godt nytår til jer alle  :dans: :dans: :dans:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Barky

Fnug er skide flot...!!! Damn mit silverhjerte.... pas på det gør ondt..

(og så er jeg ret misundelig...! Nu blir Zallie 6 næste gang, og hun er STADIG ikke blevet DEW... Hun er fandme streng!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Sikke nogle smukke billeder af jeres dyr.  :)

Jeg er rigtig glad for at se Tjalfe, jeg har et eller andet med ham.  <3
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Skide gode billeder.. Og selv mest fordi det er så smukke dyr der er på dem :love:

Selina

Gud nogle smukke dyr du har  :love: 
bliver virkelig misundelig :/

ej mine dyr er også dejlige hehe :P

Julbert

Ejjjj... Jamen altså hvor er det altså bare nogle flotte dyr!!
Tag endelig ikke fejl, for jeg ville ikke bytte mine piger for nogen eller noget, men man kunne godt gå hen og blive lidt misundelig på dine dyr er SÅ flotte - det kan mine to tøser altså ikke helt hamle op med, men det går da så også nok ;)

Lenac

Super flotte dyr. Kun lidt misundelig.
xoxo Malene <3

Julie Stuhr

De er allesammen super smukke, men Fnug! Hun er wauw <3

LordDoom

Tak  :)
Jamen de er også næææsten lige så søde som de er smukke.
Og Ann - vi ved godt Tjalfe betyder noget særligt for dig. Han kommer med til Norge i Feb. Så kan du nusse med ham der. Han er ved at være på en rigtig fin vægt også nu. Lige omkring de 1300 g er han ved at være på nu. Det er vi meget glade for. Og så er han også ved at være for tung til at kunne stikke af ud af kravlegården :fnis:

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder af Jeres dejlige dyr... Vi glæder os til at få snakkede med jer i Norge...  :dans:

Anne

Jeg synes virkelig I har været heldige med jeres dyr, de er bare så smukke alle sammen!

LordDoom

Vi er virkelig også stolte af dem. Og de er faktisk meget smukke lige nu.
Peter: vi glæder os også meget til at se jer igen :dans: Tæller dagene ned til vi skal afsted..  :fnis:

Shamua

Vh. Marianne