Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Julen og lidt blandet :)

Startet af Julbert, 29. December 2010, kl. 21:43

Julbert

Juleferie-billeder og lidt andet blandet - beklager hvis jeg er kommet til at ligge nogen ud som før har været vist. Har bare så mange billeder af de to tøser det kan være lidt svært at finde rundt i :)
Der er lidt mange billeder... :P

Mille studerer juletræet

Klart man skal op i det!

Freja skulle da selvfølgelig også prøve

Vi vil iiiiiiiind!! Der er jo koldt herude i samfundet!

Her sover vi om natten...

Den er alt for sjov den kasse, man bliver nærmest nødt til at hoppe rundt når man er derinde  :fnis:

Det var alt for denne her gang - tak fordi i kiggede med :)

Julbert

Hov, kan se jeg har smidt det samme billede ind to gange - det beklager jeg!

Lea

Ser hyggeligt ud :D gode billeder da
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

lille_jill

Nøøøøj, hvor er Mille lækker

NemoToft

Hej Julie. Fed billedserie  ;) Ja, selvfølgelig har dine piger deres eget juletræ de lige kan løbe rundt i  :fnis:  Monster fedt bur de har. Er det hjemmelavet?
Knus Dolly.

Pipvig

Julbert

Dolly - Ja, de skal da lige ha' lov til at undersøge juletræet, det ville jeg ikke nægte dem nu de synes det var så spændende :)
Ja, buret er et min kæreste hammrede sammen - vi havde et købe-bur før, men en dag fik han den idé, at nu skulle de altså ha' et større og bedre bur, selvom de kun er derinde om natten, så han gik igang med sav og hammer :)

KittAnderson

ej nogle dejlige billeder. :) Glædelig jul
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Snabeldyr

skønne billeder, især dem i juletræet
Stealing our hearts, then our sanity

Anne

gode billeder, det i riskassen er bare rigtigt sjovt :D

Julbert

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 02:01
ej nogle dejlige billeder. :) Glædelig jul

I lige måde Kitt og godt nytår! :D

Mimse-mia

:O WOW din smuksak mille ligner godtnok min Tonzer meget ;D flotte flotte dyr :D
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

NemoToft

Citat fra: Julbert Dato 29. December 2010, kl. 21:55
Dolly - Ja, de skal da lige ha' lov til at undersøge juletræet, det ville jeg ikke nægte dem nu de synes det var så spændende :)
Ja, buret er et min kæreste hammrede sammen - vi havde et købe-bur før, men en dag fik han den idé, at nu skulle de altså ha' et større og bedre bur, selvom de kun er derinde om natten, så han gik igang med sav og hammer :)

Hvis ikke vores bande havde et helt værelse for sig selv, så ville jeg også have et fra gulv til loft bur. Jeg syntes de er fede.

Julbert

Uha, jamen et helt værelse for dem selv, det er da ikke dårligt! Synes bestemt også det var mere optimalt end bur, men vi har desværre ikke et ekstra værelse i den her lejlighed.. så de må nøjes med det her bur indtil vi får mere plads. Nu sover de også kun derinde, så det satser jeg da på går alligevel - de kan i hvert fald selv finde på at gå derind og sove, så helt slemt kan buret da ikke være :)