Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Madam Mim aka Frøken Fræk

Startet af Pipvig, 1. Januar 2011, kl. 22:22

Pipvig

Jeg har fået mig en fræk lille pige som elsker at drøne efter katten og lege med hende

Her er hun

Jeg elsker mit rør!

Jeg er stor og farlig så pas på kat!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillykke med hende.. hun ser rigtig skøn ud... en lille pelsling :love:

Lea

Dejlige billeder . hun er da bare skøn :)

Smuk dame du har fået dig helt sikkert (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lena og Peter

Tillykke med hende..
Og dejligt at få lov til at se nogle billeder at den frække tøs...  :D

Pipvig

Mange tak :D
Der kommer bestemt flere så snart mit kamera bliver enig med sig selv om at batterierne ikke er flade. :lol:
Hun var på sin første snetur og løb selvfølgelig død for batterier inden jeg fik taget billeder. Øv øv.

Hvis jeg er heldig får jeg også taget nogle uden kat. Ludvig kan nemlig ikke rigtig holde sig væk fra hende, så snart hun finder ud af at hun er vågen så står den på leg og ballade. Hvis den ene ikke jagter den anden, så er det den anden der jagter den første. De hygger sig gevaldigt.  :D

Anne

Åh hun ser fin ud <3 kæmpe tillykke

Selina

årrrhh hvor sødt :D jeg fandt også ud af at Albert godt kunne sammen med hunde igår, gud hvor er det skønt når de ikke er så sære hehe  :dans:

Pipvig

Mange tak :D

ja det er skønt... også når de er lidt sære ;)

FerretParadise

Hvor ser hun bare sød og fræk ud.  :)
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Åh hvor er hun bare super smuk <3!
Og det samme er katten !

Pipvig

Mange tak... :D

Begge mine tøser er super søde og super frække  <3

LordDoom

Hun er da sød  :) Hvor kommer hun fra?  :)

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Pipvig

Hun er fra et par i Herlev der havde fået hende af en ven der skulle til usa. De kunne ikke have hende så de havde sat hende til salg via dba.dk (så i har muligvis set annoncen). Gitte og Skipper var så søde at hjælpe med transporten. Tak til jer for al jeres hjælp  <3

ilderhjemmet

Citat fra: Pipvig Dato  2. Januar 2011, kl. 12:31
Hun er fra et par i Herlev der havde fået hende af en ven der skulle til usa. De kunne ikke have hende så de havde sat hende til salg via dba.dk (så i har muligvis set annoncen). Gitte og Skipper var så søde at hjælpe med transporten. Tak til jer for al jeres hjælp  <3

jamen det var da så lidt  :) og ja hun er smuk, sød og kær  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet