Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sorte klasser i Norge?

Startet af LordDoom, 5. Januar 2011, kl. 09:05

LordDoom

Vi blev spurgt i går om hvorfor der ikke er sorte klasser i Norge. Og nu vi tænker over det så ved vi det faktisk ikke 100%.
er der nogen af jer der ved det?
Her i huset drømmer vi virkelig om der engang kommer sorte klasser i Norge - så vores ildere i sort ikke får træk og har en chance. Men det var da meget rat at vide om der overhovdet nogensinde bliver mulighed for der kommer en sort klasse i Norge eller ej?

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

FerretParadise

Jeg kan ikke svare dig, da jeg ikke arrangerer udstilling i Norge.

Men de svar jeg har fået er, at de regner en sort ilder som en dårlig vildtfarvet.
Jeg har også spurgt til om de så ikke kunne stille i andre farver, da de i min verden altså ikke er vildtfarvet, og faktisk ikke passer ind i nogen af den andre farveklasser.
De svar jeg har fået på det er, at for at stille i andre farver, så skal de have 3 farver, og det har en sort jo ikke.
Mit spørgsmål er så bare, hvorfor stiller chokolade så i andre farver? (Det gør de nok ikke på alle udstillingerne deroppe, men på Viking Ildern gjorde de)

Så ja, jeg synes det er fint nok, at de ikke laver en sort klasse deroppe, da der sikkert ikke deltager nok sorte ildere, men jeg ville ønske at de kunne komme i andre farver. ;)
Men ja, nu har jeg levet med det siden 2008, så jeg kan godt leve med det.  :lol: Jeg er da ikke død endnu.  :lol:
Ann Hillerslev.

LordDoom

vi tænkte det havde noget at gøre med at sort ikke er så udbrædt i Norge og ikke så populært. Og derfor er det mest Danskere der kommer med sorte dyr. Og der ikke ville være nok til en klasse. Men det er kun et get :X

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

FerretParadise

Der kommer faktisk heller ikke ret mange sorte ildere på deres udstillinger.

Måske de er klogere i Norge, og ikke køber så mange sorte dyr som os andre. :lol:
Ann Hillerslev.

Barky

Maleika stilte i andre farver både på Rose ildern og Viking ilderen... Så der 2 udstillinger der har accepteret en helfarvet ilder i andre farver... Hun har bestemt ikke 3 forskellige farver.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

viking havde som udgangspunkt sat alle chokoladerne i pastel da jeg var med sidste år. jeg ved at mette og peter var oppe og vise deres chokolader i tjek in så de kunne blive  flyttet til andre faver.

Eliza

Citat fra: Barky Dato  5. Januar 2011, kl. 10:41
Maleika stilte i andre farver både på Rose ildern og Viking ilderen... Så der 2 udstillinger der har accepteret en helfarvet ilder i andre farver... Hun har bestemt ikke 3 forskellige farver.

I har bare ikke set de blå og grønne pletter de har på maven  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.