Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Bella <3

Startet af Minority ferrets, 5. Januar 2011, kl. 11:42

Minority ferrets

Ja min mand har givet mig en dejlig gave :) Marlons søster, Maiya Soelberg's SUN, er kommet til at bo ved os :D Hendes navn er nu Bellatrix som Bellatrix Lestrange fra Harry Potter :P Men i daglig tale hedder hun bare Bella. Hun er en dejlig lille angora pige, meeen hun har temperament ^^ Hun har dog kun bidt 3 gange mens hun har været her (fra i søndags) og ellers er hun en lille kopi af Marlon <3 Hun putter rigtig fint med mine drenge og Lucifer ELSKER hende! De sover i ske om natten :D Hun er dog heller ikke bange for at tage kampen op med mine store drenge og de båtter rundt i stuen lige nu :D

Her er lige lidt billeder af hende:

Her er søskendeparret Bella og Marlon <3

Her putter hun med mig i min dyne

Her sover hun med Santo og Lucifer

Ved godt at billederne ikke er super, men det er lige hvad min iphone kan klare :P

Hilsen Christina, Jimmy, Santo, Lucifer, Marlon og nu også Bella <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Tillykke med hende  :)

Soelberg`s SUN ferret

<3 <3 <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Stort tillykke med hende.. Hvor var det bare goodt det var jer der fik hende.. hvis hun bare blir halvt så dejlige og rolige som jeres drenge skal hun nok blive en dejlig pige...

Eliza

Tillykke med den lille søde pige :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Stort tillykke med hende.

Bawa

Tillykke med hende - hun er godt nok smuk! :love:

Pipvig

tillykke med hende hvor er hun bare smuk!

lussingen

Tillykke med hende. Hvor ser hun bare sød ud :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

TILLYKKE! Hun er bare super smuk! Godt hun kom til jer.. Et godt ilderhjem :D

Vh. Marianne

Minority ferrets

Tak for alle jeres kommentarer :D vi er rigtigt glade for hende <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

katja74

Tillykke med hende  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lille_thor

Hun er altså bare rigtig fin :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stubba

MÅÅÅ .. EJE ..

Ej, hvor er hun altså lækker"
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Louise V

Super smuk, det må man sige  ;) Tillykke herfra =)