Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Og så blev stuen færdig (eller så godt som)

Startet af Anne, 6. Januar 2011, kl. 22:18

Lena og Peter

Jeg synes Hessel får skyld for det hele... Stakkels dreng... :P

Det er dejligt at se at I er blevet færdig med stuen, så de små rigtig kan få lov til at hygge sig..

Jeg synes nu der er nogle dejlige billeder af dine skønne dyr.. :)

Eliza

Hessel skal da have skyld for det hele han er jo en mand  :lol:

Det ser bare super hyggeligt ud og hvor må det være dejligt at de bare kan være sammen med jer hele tiden..

Vil meget gerne høre hvordan det går med bæverneylonen og destruktive dyr? Har selv overvejet at sætte det under sofaen, men pt er graveriet i sofaen stoppet..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

lussingen: ja det er en fordel :) Sikke en sur sofa jeg havde den anden dag!

Karina: hehe ja det er træls med flabede møbler, det var nok derfor sofaen var så billig! Og tak <3

Christel: tak :) Ja det er dejligt at de kan lide deres værelse trods alt, og det er FANTASTISK at have dem med i sit hverdagsliv igen. Det er jo det det hele handler om.

Peter: Jamen han skal da have skylden når det er ham der har ødelagt den :P Jeg sad endda ved siden af og bad ham lade være med at blive ved med at mase fordi jeg godt kunne se han havde fået kortet vent forkert, men neeeej neeej :P Det havde jeg ikke forstand på..! Hehe (jf. hvad eliza siger så skal man også give manden skylden, engang imellem er det derfor vi har jer) - og tak :D

Eliza: det går ret fint. De har forsøgt at grave i det, men man kan ikke se det på stoffet. og ja, som jeg også skrev til christel så er det fantastisk at kunne være sammen med dem på den måde igen.


Snabeldyr

Jeg vil også have en hessel at skyde skylden på!

Dejlige billeder som altid
Stealing our hearts, then our sanity

Julie


Charlotte

Skønne billeder af dejlige dyr.  :love:

Jeg endte med at smide min 3´er sofa ud fordi de havde gravet den helt i stykker. Så nu er der tynde træplader nede under min stol og sofa så jeg ikke kommer til at opleve det igen. Det er lidt nervepirrende når man sidder i sofaen og kan mærke et tandsæt der prøver at arbejde sig igennem læderet lige under ens bagdel.  :S
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

ida: ja sådan en er fuld værd :) Jeg er virkelig glad for min <3

Julie: tak :)

Charlotte: :lol: kom altså til at grine over det billede jeg fik i mit hoved nu! Træplader ville desværre ikke helt virke under vores sofa, fordi det er en sovesofa så der skal komme en anden dims ind under, men det lader også til at bævernylon gør jobbet fint.

Cille

Det er da ok billeder :)
Det er da ved at se fint ud, og dyrene ser da ud til at hygge sig enormt... men synes nu du er lidt vanskelig med at "tage" deres sofa-hule.
Fyyyyyyy skam dig Anne :fnis:

Mustela

Skønne billeder af møgunger der hygger sig  <3

Jeg håber dine møgunger lurer hvordan man fjerner det bævernylon, så de atter kan hygge sig i sofaen  :dans: Ej, dejligt at du fandt en løsning på problemet  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ildmar

hvor er det nogle dejlige dyr du har dig der  :P
og dejlige billeder   :)

NemoToft

weeee. Tillykke. Må vi så komme og kradse lidt i dit bæver nylon  :D  Knus Malle, Gixxer og Lillo.

Anne


NemoToft

Smiler. Nemlig ja. Det skulle jeg lige selv til at skrive, griner...