Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Og så blev stuen færdig (eller så godt som)

Startet af Anne, 6. Januar 2011, kl. 22:18

Anne

Det er så dejligt at have en stue igen som dyrene kan rende i, og derfor vil jeg dele lidt billeder af jer. Det er dog mere af dyrene end af stuen, men de er jo også meget sødere :D Det er med hessels kamera, så kvaliteten er mildest talt svingende (og ringe). Jeg har taget nogle med mit eget også, men det løb tør for strøm, og jeg har ikke en kortlæser til det (fordi hessel smadrede den ved at forsøge at proppe kortet forkert i med magt..).

Jeg beklæder sofaen med bævernylon.. fordi den aftenen før havde været fuld af ildere, og det synes jeg ikke var så godt!

Tofta - Loch ness monsteret findes virkelig

Joa tager sig en lur på mine ben

Meep bliver bange for et eller andet

Tofta

My havde fundet en god leg, hvor jeg skulle kradse på røret

Selv om de nu kan komme i stuen, er deres eget værelse stadig sjovt

Vi vil ooop <3

Og så lagde 4 ildere sig til at sove ved mine fødder <3

Meep

Meep holder om My

cmkh

Det er alså Snyd du skal ha sådan nogen dejlige dyr

Anne

haha, tak, men har du ikke 2 verdensvidundere selv :) ?

lille_jill

der var nu ikke mange billeder af indretningen... Men skønne dyr som altid :)

Amazing Ferret

Godt du fandt en løsning så du kan have totterne i stuen  :) De ser bestemt ud som om de hygger sig. Og nu håber jeg ikke din sofa hvæser af dig igen  :fnis: :fnis:

Pipvig

Bawa

Sikke dog en herlig billedtråd! :D
Kan rigtig godt li' billedet af Meep der holder om My :love:

cmkh

Citat fra: Anne Dato  6. Januar 2011, kl. 22:21
haha, tak, men har du ikke 2 verdensvidundere selv :) ?

HEHE Jo du har nogen dejlige dyr.. Men min er de Beste

lille_thor

det er nogle rigtig fine billeder og skønne totter  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Jill: nej men det er jo heller ikke et stueforum :P

Erika: nej det er ikke så godt når man bliver uvenner med sine møbler!

Pipvig: tak :)

cmkh: hehe kan vi ikke aftale at jeg har de sødeste tæver og du har de sødeste hanner ;) ?

lille_thor: tak :)

Malene

Jeg så kun en lille del af det første billede, til at starte med, og tænkte: "shit, en langhåret angora" :lol:
Men dejlige billeder! :D Jeg forstår dog ikke lige hvordan du kan have bøger stående i ilderhøjde :o
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

bøgerne bliver skam også gravet ud gang på gang. Det gjorde de også i Thisted, så jeg tror bare jeg har lært at leve med det. Det er heller ikke hver dag de gider, når de hele tiden kan gøre det og godt må.

Og ja jeg er vist angora :P Jeg må hellere blive taget ud af avl

lussingen

Det er nogle rigtig dejlige billeder :) Det er tydeligt at se, at dyrene hygger sig. Og ja, nu slipper du for en sofa der hvæser af dig, det må være dejligt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor dejligt at stuen er færdig :D

Ja det er irriterende når ens møbler svarer igen *G*

du har de fineste tøser Anne, det er der ingen tvil om :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvor må det være skønt for jer, igen at kunne ha dyrerne løbende omkring jer. Det er også rigtigt dejligt at de ikke har opfattet deres værelse som et fængsel men derimod en legestue. Dyrerne er jo som altid skønne at se på.