Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ilder stukket af i frostgrader!!! :(

Startet af Dexiii, 7. Januar 2011, kl. 09:39

Dexiii

Hey.. for at gøre en LANG historie kort, stak min lille prinsesse Mimi af mandag aften kl. 21 fra vores lejlighed. Hun bliver fundet inde i opgangen ved siden af, ca kl 24 af nogle der er bange for hende, fordi hun hopper op og ned, (ville jo bare lege) De beslutter sig for at lukke hende udenfor!! fair nok de havde aldrig set sådan en pomfrit før og de var virkelig bange for hende... Først onsdag ca kl. 13 finder jeg hende ovre i en have under en slags træaltan, hun rystede og var virkelig kold... tog hende med hjem og hun sov hele eftermiddagen og aftenene, så i går begyndte hendes næse og øjne at løbe, hun virker stresset, og samtidig svag.... Men her til morgen, virkede hun okay i den halvetime hun var vågen....

Jeg er så bange for hun får lungebetændelse eller bliver alvorligt syg?? jeg hælder allermest til at tage til dyrlægen og få hende tjekket inden weekenden, men hvad sys i???

Ved godt det jeg har skrevet lyder meget koldt, men det har simpelthen bare været de værste dage i mit liv, har aldrig tudet så meget, ingen søvn, opgivet håbet mange gange, indset jeg aldrig skulle se hende igen, ledt så meget uden held, bortset fra til sidst... så magter ikke lige at skrive så meget, ligeså svært det var at acceptere hun var væk ligeså mærkeligt er det at hun er her igen.... <3 <3 er så lykkelig...

Sølvsten

Dexiii

ja kan heller ikke beskrive hvor glad jeg er... <3

Stubba

Hvis du er i tvivl, skal du måske tage til dyrlægen :) .. Men hvis hun har det bedre idag, kan det måske bare være chokket :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Dyrlægen lyder som en god ide.
Hun er måske blevet syg af at være så længe i kulden.. det kan være det er en harmløs fokølelse, men det kan også være noget meget værre...
Held og lykke med din lille pige!

Dexiii

har været meget i tvivl, men har sat og tænkt, og vil hellere ha hende tjekket nu og så være sikker, så skal til dyrlægen her kl. 13 :)

KariN

Det er en god beslutning at tage hende en tur til dyrlægen, hellere en gang for meget end en gang for lidt :)

Dejlig at hun er hjemme hos jer igen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Godt hun er hjemme igen og ja hvis du er i tvivl så er det nok meget godt at tage forbi dr. dyr..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Namilla

Jeg synes også det er en god beslutning at tage til dyrlægen... hvis hun nu gik hen og blev syg i weekenden, så ville du jo bare skulle betale 3 gange så meget for dyrlægen...

Anne

Og hvor var det bare godt at du fandt hende igen!!!

FerretParadise

Puha hvor er det bare godt, at du fandt hende.
Det må ha været nogle ganske forfærdelige dage for dig, og selvfølgelig også for hende.

Godt at du er taget til dyrlægen med hende, jeg håber ikke hun er blevet syg af kulden, men er hun, så er det nok ikke så alvorligt.
Ann Hillerslev.

Charlotte

Hvor var det godt du fandt hende igen. HVIS det skulle ske igen (det gør det ikke men hvis), så skriv det herinde. Hvis nogen bor i nærheden kan de også lede og hvis nogen høre noget, så ved vi at det er dig vi skal henvende os til.

Jeg synes også det er rigtig godt du er taget til dyrlæge med hende for en sikkerheds skyld. Jeg håber hun er ok.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Dexiii

nu er det lidt over en uge siden hun kom hjem, og der har ikke været noget som helst ud over hun var svag de første 2 dage... vi var ved dyrlægen og fik noget pencillin til at at forebygge hvis der skulle blive noget, men hun er helt fin og i tip top humør :D så det bare et mikakel :P <3