Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Test av valphage...

Startet af Starshineferrets, 8. Januar 2011, kl. 14:15

Starshineferrets

tog mig äntligen för att säkra min nya hage och bestämde mig för att låta Adria, Lava & cherry testa...

Klockan 14:02 såg det ut så här:

Klockan 14:08 såd det ut så här:

Så med andra ord... tillbaka till ritbordet.... några ideer?

Anne

desværre. jeg overvejer at lave et låg til min i bævernylon, men hvordan skal jeg lige få det sat fast?? mine har ikke fået ødelagt nettet i min, men joa kan jo klatre op og komme ud. Man kunne selvfølgelig også sætte bævernylon på siderne, hvor du har sat plastiks, men så bliver den ret mørk indeni jo.

Starshineferrets

min har ju ett nät i taket iaf... annars ahde de vart ute kl 14:03 ;) men ja... suck.. hon tog iaf rätt väg ut...

AlisVolatPropiis

nåm når man ikke gider det mere, så åbner man da bare døren og går ud..... :/

Jeg tror ikke stof er løsningen for dig med de to tøser der :/

Barky

Jeg tror at du skal forsegle lynlåsene.

Enten ved at sy noget stof over, eller måske forsegle med lim/noget der binder de 2 sider sammen.
Køb evt nogen små lynlåse og test forskellige ting på dem...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

lynlåsen var förselglade ;) både med plast samt superlim och limpistolslim :P JAG kund einte öppna dem hehe... men ja.. det kunde lava... suck.

Har en ny plan.. men måste fixa tyg först

AlisVolatPropiis

Anne

ellers smart at der er både bund og låg i, den ville mine blive i

Shamua

DEN ER LYSERØD!!!  :o SNYYYD

Jeg synes den er nice! selvom jeg ikke har enløsning på dit problem. :/

Vh. Marianne

Optimus Ferrets

Hahahaha! Jag tror jag dog lite av skratt! Vad sägs om en glaskub? Det lär hålla dem inne ialla fall en kvart... om du svetsar ihop den!

HannaM

Köp tenn i en hobbybutik, smält det, häll det försiktigt över blixtlåset och låt stelna....

FerretParadise

Men Sara, hvis du sikre lynlåsen helt, hvordan kommer du så ind og får fat i dine dyr?
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato  9. Januar 2011, kl. 13:49
jeg har lange ben :D
Uhh sexy.... 8)

Ellers kan man vel ryste den og se hvem der falder ud. :P
Ann Hillerslev.

lille_jill

Sara: har du overvejet at dine dyr måske bare hellere vil være sammen med dig, istedet for blive lukket inde :lol:
Løsningen er da klart, at du bare bærer på dem alle sammen hele dagen, hvis du skal på udstilling.