Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Cerulean underholder sig selv

Startet af Malene, 9. Januar 2011, kl. 22:09

Malene

*tit tit*

Slet ikke rodet..

"Jeg laver aldrig ballade.."

"Skridsikker siger du?"

"Vupti!"

"Jeg må gerne, ikk'?"

"Mon der er noget deroppe, jeg kan vælte ned?"

"Se, jeg har åbnet lågen på printeren for dig"
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

HAHAHAHA sötaste killen <3 tur att han kan roa sig själv!

FerretParadise

Hvor er han da herlig.  :)

Og super smuk det er han virkelig. :)
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er han altså dygtig til at underholde sig selv :D og meget hjælpsomt af ham at åbne din printer for dig :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Ihhh sikke en sød dreng. Tænk at han sådan spørger om lov før han gør noget :fnis: Det kunne mine godt lære. Måske man kunne låne ham til at opdrage lidt på dem? Og hvor er han dog hjælpsom når du skal bruge printeren :lol:
Han ser virkelig sød og fræk ud :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

Hahaha, hvor er det bare godt!
Så har du noget at lave resten af dagen - nemlig at rydde op efter kaos-kongen Cerulean! :lol:

Han er simpelthen så smuk! :love:

Eliza

Hvor er det dog dejligt han kan underholde sig selv, her bliver der kradset i sofaen hvis der ikke bliver tildelt præcis den opmærksomhed som dronningen ønsker  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Gud hvor er han skøn. Og jeg er ikke i tvivl om at du har skrevet præcis det han tænkte.

Barky

Hahahaha!!! :D

Han er altså temmelig snedig når han gider ham Cerulean.. (læs: når han ikke hopper rundt som en tosset hvalp.. :D )

Det er både Malene-aktivering og Cerulean-aktivering... 2 i 1... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia