Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bästa illerleksaken...

Startet af Starshineferrets, 11. Januar 2011, kl. 00:07

Starshineferrets

...som ALLA borde ha.... en alldeles egen paulina!  <3

Ludde

Rain

Ebony

FerretParadise

Kan man leje Paulina? Mine ilder ville elske at lege med hende.

Ludde er da godt nok mørk, jeg husker ham ikke som så mørk. Han er virkelig smuk.

Sover Rain, eller har du bare fanget hende hvor hun blinker? Hun ser virkelig stor ud, næsten som en han.
Og altså, Ebony må være den smukkeste ilder jeg nogen sinde har set. Ej Avanti er også skide smuk, men hold da op.
Jeg gad godt have en ilder der så sådan ud.  <3
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvor er det bare nogle sjove billeder. Hvor har du købt hende henne?

Starshineferrets

Tack så mycket!
Ann: Egentligen är han ljusare nu än innan tycke rjag.. men det syns inte riktigt på bilderna :P
Rain höll på att klia sig hehehe
Ebony tackar så mycket.. och hennes matte håller med... hon är verkligen fantastiskt vacker <3

Sölvsten: De hade special erbjudande på zooplus innan jul  :D

FerretParadise

Når hun får hvalpe, så bliver jeg garanteret forelsket i en af dem.
Uha det bliver "farligt".  :P
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Citat fra: Starshineferrets Dato 11. Januar 2011, kl. 09:59
Tack så mycket!
Ann: Egentligen är han ljusare nu än innan tycke rjag.. men det syns inte riktigt på bilderna :P
Rain höll på att klia sig hehehe
Ebony tackar så mycket.. och hennes matte håller med... hon är verkligen fantastiskt vacker <3

Sölvsten: De hade special erbjudande på zooplus innan jul  :D
Åh tak så vil jeg se om de har hende til fuld pris nu for det vil jeg gerne gi!

Eliza

Sara må jeg ikke låne din Paulina når dine dyr er blivet trætte af at lege så meget?? skal nok betale portoen  :lol: :fnis:

Ebony  :love: <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa

Åh gud hvor har Rain dog bare en smuk maske!! :o
Tror hende Paulina kunne tjene gode penge ved at leje sig selv ud som legetøj til ildere :lol:
Det ser ud som om hun bare er det bedste legetøj i verden :D

lussingen

Ihhh nu er mine dyr misundelige :X De siger deres madmor ikke er ligeså opfindsom :X De vil meget gerne låne Paulina... Måske hun kan tage på turne i Danmark? :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.