Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Daggamle kyllinger.

Startet af Stephanie, 19. Januar 2011, kl. 00:47

Stephanie

Er der nogen der ved om jeg kan købe daggamle kyllinger i nærheden af Kbh?

Jeg er løbet tør for daggamle kyllinger, og har desværre ikke det sidste stykke tid kunne komme i kontakt med hende jeg køber af normalt.

Og da Potter ikke spiser andet slags kød end daggamle kyllinger og mus og han reagerer ved at sove meget mere og ikke ville lege når han ikke får sit kød ind i mellem (ja jeg ved det godt, han er dybt mærkelig  :)) så er jeg nødt til at prøve at skaffe det på anden vis end normalt.

Anne

rigtighundemad har dem, 10 stk for 30 kr. Det er ret dyrt, men mine får dem kun som en snack engang imellem og kender ikke lige andre heroppe som kan skaffe dem billigere, så køber mine der.

Stephanie

Citat fra: Anne Dato 19. Januar 2011, kl. 00:58
rigtighundemad har dem, 10 stk for 30 kr. Det er ret dyrt, men mine får dem kun som en snack engang imellem og kender ikke lige andre heroppe som kan skaffe dem billigere, så køber mine der.

Super, var ellers inde på hjemmesiden, men kunne ikke se at der var daggamle kyllinger, så derfor jeg tyede til denne tråd.

30 kr for 10 stk er ikke slemt, ville have været villig til at betale langt mere bare Potter fik nogle kyllinger i en fart  :)

Så er det bare om at ringe rundt imorgen og se om nogle af forhandlerne i nærheden af mit arbejde har dem så jeg kan smutte derhen i frokostpausen, så kan han forhåbentligt få en allerede imorgen aften  :)

mette11

Den i Valby har i hvert fald haft dem...jeg skal ikke kunne udtale mig om de har nogen nu, men det er i hvert fald en mulighed. Den er også ret nem at komme til, da den ligger i gå-afstand fra Valby st.

Stephanie

Potter takker mange gange for den hurtige hjælp :)

Jeg ringede rundt og fandt ud af at Poppi på Østerbro havde daggamle kyllinger og at de havde 3 poser. Så jeg tog glad derhen i frokostpausen for at Potter kunne få en kylling allerede i aften.

Men da jeg kom derhen var det poser med hakket daggamle kyllinger. Jeg havde slet ikke overvejet at det ikke var små gule kyllinger jeg tog ud for at købe.

Jeg kan se at det er hele kyllinger og at der er både knogler, fjer og ben i klumperne. Nu prøver jeg alligevel at give ham det, men han plejer ikke at ville spise hakkede ting. Tror godt han kan lide alt snasket i en hel kylling som blod, indvold osv. Men det er et forsøg værd og så må jagten på rigtige kyllinger fortsætte

Eliza

Det er også bare hele daggamlekyllinger der er blevet hakket, men mine gad godt nok ikke spise det så måtte smide en hel pose ud  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato 19. Januar 2011, kl. 13:25
Det er også bare hele daggamlekyllinger der er blevet hakket, men mine gad godt nok ikke spise det så måtte smide en hel pose ud  :(

Jeg frygter også lidt at jeg ender med at have en pose som jeg ikke kan bruge. Men så er der måske en herinde der vil overtage en pose så den ikke går til spilde. Ellers må min mors hund få det selvom det ikke er iflg hans barf plan

AlisVolatPropiis

Altså vi prøver da gerne en pose, og så kan du få eh...8? af mine hele daggamle kyllinger? men prøv først :D

Delle

Jeg fandt en på dba.dk der solgte dem.. Men ved ikke lige om det var dyrt eller hvad i forhold til det som i skriver om her..

Stephanie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 19. Januar 2011, kl. 13:58
Altså vi prøver da gerne en pose, og så kan du få eh...8? af mine hele daggamle kyllinger? men prøv først :D

Ej Trine, havde ikke tænkt mig at der skulle være betaling for posen hvis min kræsne dreng nægtede at spise den, ville give den væk, synes det ville være ærgeligt hvis den gik til spilde. Men altså hvis du er helt vild efter at give noget for den, så ville Potter nok blive glad for en kylling eller 2 men 8 er altså for meget  ;)

Men nu får vi at se, jeg tester og lokker ham i aften  :)

Rokkie

måske lidt OT, men vi har også en pose daggamle kyllinger i fryseren, har prøvet at give dem det flere gange, men de snuser til det og nærmest render væk.... hvis deres øjne fortalte noget ville det nok være "Hvordan kan du dog finde på at sætte sådan noget ækelt stads til os dit monster!"

Ved ikke om der er nogen der vil have det, eller vi bare skal smide det ud?

Eliza

Citat fra: Rokkie Dato 19. Januar 2011, kl. 14:16
måske lidt OT, men vi har også en pose daggamle kyllinger i fryseren, har prøvet at give dem det flere gange, men de snuser til det og nærmest render væk.... hvis deres øjne fortalte noget ville det nok være "Hvordan kan du dog finde på at sætte sådan noget ækelt stads til os dit monster!"

Hvis du kommer til udstilling så ville jeg blive rigtig glad hvis du vil tage dem med til mig der?  ;) er selv løbet tør og mine savner dem  :lol: men de må ikke være hakkede

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato 19. Januar 2011, kl. 14:34
Citat fra: Rokkie Dato 19. Januar 2011, kl. 14:16

Hvis du kommer til udstilling så ville jeg blive rigtig glad hvis du vil tage dem med til mig der?  ;) er selv løbet tør og mine savner dem  :lol: men de må ikke være hakkede

Ender de så ikke helt optøede inden dagen er omme?

Eliza

Nu regnede jeg ikke med det var så mange  :) og så vil de bare få dem om aften. Er jeg sikker på de ville blive glade for  ;)

Rokkie

Citat fra: Eliza Dato 19. Januar 2011, kl. 14:34
Er bange for at de er hakkede...

og der er vel 1,5 kg. tilbage i posen hehe