Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Navneskilte på til DIU?

Startet af SilverDragon, 19. Januar 2011, kl. 09:19

Eliza

øv det er sent den ide kommer for ellers ville jeg få lavet en trøje, synes det er lidt mærkeligt at skulle rende rundt med et klistermærke hele dagen  :lol: tror kun jeg har en gammel fodboldtrøje hvor der står Eliza på, men ved ikke lige om det er den jeg føler for at ha på en hel dag  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Nu vil jeg lige have lov til at være lidt sær, men jeg gider helt ærligt ikke rende rundt med navneskilt på, selvom mange ikke kender mig!! Jeg hader at gå med navneskilt (har haft arbejde hvor jeg skulle have navneskilt på og jeg hadede det!), så jeg gør det udelukkende hvis jeg får strenge instrukser om det!

Amazing Ferret

Jeg har det lidt som mette11 - men jeg vil gerne have en trøje med mit navn/opdrætternavn på som fx Ann har

PiaLyng

Jeg helder nok også mest til en trøje - men sådan en har jeg så ikke med navn på :P. haha.
Men en god beskrivelse af mig : Lille tyk, rød i hovedet af flovhed, langt trist hår hvor det meste er gult/blond og brun udgroning.. Går sammen med en lidt højere tykkere ung mand ;)

Barky - du sq også nem at se pga din hårfarve og det kæmpe smil!


Cille

#19
Engang vil jeg også have en trøje/jakke af en eller anden slags.
Det med navne skilte vil for mange ikke virke denne dag.
Hvis det er et man nemt skal kunne se, så skal det jo være pænt stort.... ellers skal man jo hen og ligefrem stirre på folk og deres navne skilt for læse det.
Plus at man jo render lidt frem og tilbage, eller sidder og venter på ens dyr skal ind.

Jeg selv får så travlt på lørdag at jeg tror mit navne skilt vil blæse af i farten :lol: :lol: :lol:
En ting er at skulle styre mit eget, men nu har jeg min handicap person at tænke på, og hendes basser.
Jeg er først rigtig klar til at snakke med folk når der pauser, eller alle dyr har været igennem...og det så ikke kun på lørdag....men alle udstillinger.
Kan ikke rigtig slappe af for det "overstået"

Kan da godt lave lille navne skilt, men tror som sagt ikke man lægger mærke til det.

PiaLyng

Hanne - du har da lige lavet en GOD beskrivelse af dig den dag :P Løber frem og tilbage og er sammen med en i kørestol (handicappet) :P

lille_jill

Hvis jeg bare kunne komme med, så skulle jeg da nok tegne et hagekors i panden på mig selv i bedste RW stil, så skulle i nok kunne kende mig :)

mette11

Nu tror jeg egentlig også at jeg er nem at kende, for jeg tvivler på hvor mange meget gravide der tager på ilderudstilling!!  :fnis:

Barky

Citat fra: mette11 Dato 19. Januar 2011, kl. 20:04
Nu tror jeg egentlig også at jeg er nem at kende, for jeg tvivler på hvor mange meget gravide der tager på ilderudstilling!!  :fnis:

Rie gjorde det.. *G* med stor stor mave.. kan du ik huske det? VIF 2009
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatRie gjorde det.. *G* med stor stor mave.. kan du ik huske det? VIF 2009
Jo det ved jeg...AnnaG var også ret gravid på en udstilling mener jeg...og Susan har været gravid til udstilling...det er også derfor at jeg skriver at jeg tvivler på hvor mange der gør det!!!  :P Ved godt at der er enkelte tosser som ikke kan holde sig væk...men jeg tror ikke der er mange af os!!!  :fnis: Og jeg kender egentlig heller ikke til andre meget gravide med ildere lige nu...jeg tror at jeg er den eneste med så stor en vom!! ;)

Barky

Citat fra: mette11 Dato 19. Januar 2011, kl. 20:21
CitatRie gjorde det.. *G* med stor stor mave.. kan du ik huske det? VIF 2009
Jo det ved jeg...AnnaG var også ret gravid på en udstilling mener jeg...og Susan har været gravid til udstilling...det er også derfor at jeg skriver at jeg tvivler på hvor mange der gør det!!!  :P Ved godt at der er enkelte tosser som ikke kan holde sig væk...men jeg tror ikke der er mange af os!!!  :fnis: Og jeg kender egentlig heller ikke til andre meget gravide med ildere lige nu...jeg tror at jeg er den eneste med så stor en vom!! ;)

Det *tror* jeg også... Men man ved sq aldrig.. Der er indimellem baby-booms uden for hvalpesæsonen her i miljøet.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_thor

jeg tror også jeg er nem at kende har en tatto midt i det hele der ser sådan ud
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Citat fra: lille_jill Dato 19. Januar 2011, kl. 19:43
Hvis jeg bare kunne komme med, så skulle jeg da nok tegne et hagekors i panden på mig selv i bedste RW stil, så skulle i nok kunne kende mig :)

I det tilfælde ville jeg være personen der vaskede det af/stregede det over, mens det øvrige ilderforening ville være dem der holdt dig imens! Hagekors i tjekpoint?? I dont think so!

SilverDragon

Det er okay helt iorden hvis folk ikke har lyst, det var bare en service til os som ikke kender så mange på forum
ellers ihvertfald ikke har set folk før

Amazing Ferret

Man må bare gå hen og spørge dem man kender om de kan udpege folk  :fnis: