Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Navneskilte på til DIU?

Startet af SilverDragon, 19. Januar 2011, kl. 09:19

SilverDragon

Hej
Jeg tænkte på om det ikke ville være en ide, hvis man tog et navneskilt på til udstillingen, med både sig forum navn og rigtige navn.
Der er mange som jeg snakker med her inde, men som jeg aldrig har mødt i virkeligheden.
Jeg vil gøre mit bedste for at tage navneskilt på  :lol:
Håber der er andre der er med på ideen

Hilsen Louise (SilverDragon)

Mie klüwer Jensen

syntes det er en god ide :dans:  har det sån kan ikke helt sætte ansigt på den det skriver her inde ;)

Anne

Hehe hvis jeg husker min dif tshirt står der Anne på mig og dansk ilder forening bagpå.

Men ellers så bare kig efter hende den lille blonde (der ikke er Carina), der farer forvildet rundt og prøver at få det hele til at hænge sammen!

FerretParadise

Jeg har som regel en trøje på med mit opdrætternavn på, både foran og bagpå.  ;)
Ann Hillerslev.

SilverDragon

Lyder godt, jeg vil også have en bluse hehe

lille_thor

Hva med os der bare kommer og kigger, fordi vi ikke lige kan udstille endnu, vil i også meget gerne have vi tager et på ? Kan nemlig godt hvis det er ?!
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stephanie

Jeg synes det er super god ide. Nu kommer jeg ikke selv til DIU, men også til andre udstillinger ville det være en god ide.

Nok kender jeg de fleste gamle brugere, men en del nye aner jeg ikke hvordan ser ud  :)

PiaLyng

Det da en god idé :)..
Men tror bare jeg nøjes med at skrive PiaLyng :P
For er på de fleste forums, og hedder der samme på alle forums. OG PiaLyng er mit navn :P!

Julie

#8
Njaa.. Hvis I vil vide hvad I skal kigge efter, så ser jeg sådan her ud:



..og hvis jeg skulle ske at have briller på:


Barky

Jeg havde navneskilt på for mange år siden på udstillinger... Hvis I ikke kan huske mig er det jeres problem... :P Hehehe..!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Citat fra: Barky Dato 19. Januar 2011, kl. 17:06
Jeg havde navneskilt på for mange år siden på udstillinger... Hvis I ikke kan huske mig er det jeres problem... :P Hehehe..!

Hehe, altså, dig glemmer man da ikke sådan lige  :D

Du er nem at genkende, du går rundt med kamera, og har en dejlig stort smil på  :D

Barky

Citat fra: Stephanie Dato 19. Januar 2011, kl. 17:08
Citat fra: Barky Dato 19. Januar 2011, kl. 17:06
Jeg havde navneskilt på for mange år siden på udstillinger... Hvis I ikke kan huske mig er det jeres problem... :P Hehehe..!

Hehe, altså, dig glemmer man da ikke sådan lige  :D

Du er nem at genkende, du går rundt med kamera, og har en dejlig stort smil på  :D

Hahaha... Tak. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

SilverDragon

Jeg kommer også kun og kigger på, men jeg tager ihvertfald navneskilt på

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Jeg har min hættetrøje på, med mit brugernavn "KariN" stående på ryggen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3