Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

kaniner til fodder

Startet af lille_thor, 20. Januar 2011, kl. 17:44

lille_thor

Jeg har 2 store avls kaniner som jeg skal af med til sommer.
Inden jeg skal af med dem vil jeg gerne prøve vor gode de er til at avle.
men kaninungerne skal jo af vejen igen, så jeg hr følgende spørgsmål:
Hvem ku være intereseret i kanin til foder ?
Hvor meget vil i gi for dem ?

Kan måske finde nogen der kan aflive dem på forhånd når vi når der til ellers må i lige gøre det selv.
Har læst at kaniner er brustige stort set hele tiden, så jeg vil pare dem når jeg ved hvem der har interresse og så vil der gå ca.3 mdr fra den dag.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

glemte lige at nårde er 8 uger og salgsklar er de ca på størelse med en dærgvædder/dværgkanin så de er store nok selvom de er unger

Mimse-mia

Jeg tager kaniner ind og slagter dem selv :) så du skal sige til hvis du brænder inde så befrier jeg dig gerne :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Delle

Årrhhh.. Jeg har arbejdet på en svinefarm, og slået en masse små svin ihjel.. Men en lille kanin ved jeg ikke om jeg kunne få mig selv til at slå ihjel..

AlisVolatPropiis

Suk, hvis ikke du boede så langt væk, så havde jeg slået til med det samme.....-jeg ved dog ikke hvordan man lige afliver så stort et foderdyr :/

lille_thor

det ser vist ud til vi godt kan forsøge.
AlisVolatPropiis: min mor finder af og til på vi lige skal tage en tur til kbh, hvis dette er tilfældet omkring dette tidspu´nkt hvor de er klar til atkomme væk skal jeg da gerne holde dig underrettet.

AlisVolatPropiis

Citat fra: lille_thor Dato 21. Januar 2011, kl. 00:51
det ser vist ud til vi godt kan forsøge.
AlisVolatPropiis: min mor finder af og til på vi lige skal tage en tur til kbh, hvis dette er tilfældet omkring dette tidspu´nkt hvor de er klar til atkomme væk skal jeg da gerne holde dig underrettet.

Det må du meget gerne :D hvis de ikke ender med at koste milliarder *G* -så er det virkelig lidt spændende :D

PiaLyng

vi kunne også godt være interreseret :).. Vores gutter er nemlig glad for sådan en god kanin.

lille_thor

nu har ingen af jer jo svaret på hva i vil gi.
Kom med et bud.  :D

Kan oplyse at hvis de ikke sku ha været til fodderkanin men i stedet til udstilling hvilket de ku gå hen og egne sig til, Ja så ligger prisen på sådan et kræ på 300-400 kr pr. stk. da de er rimelig sjælne i dk og forældrene har stamtavle.
MEN bare rolig vil jeg self ikke tage for den da det skal være til fodder.  :)

Mimse-mia

Jeg vil så sige at jeg kun gir et symbolsk beløb ca 50,- pr afhentning men det er fordi kaniner bestemt ikke er svære og få fat i :) og ja en kanin er en kanin for mig :) så er det ligemeget om den har tavle elelr ej :D men du skal vide jeg gerne henter dem for dig :)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

lille_thor

mia overtager kaninerne snarest mulig.

Mimse-mia

jeps og avler videre så når der engang kommer unger så skal jeg nok smide nogle annoncer op inden jeg slagter
Mahatma Gandhi