Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

CHOK!

Startet af Louise V, 23. Januar 2011, kl. 20:58

Louise V

Vi har netop siddet og spist aftens mad, da jeg høre fnug skrige!  :S

Jeg løber ud til hende og åbner buret så hurtigt jeg kan, mens jeg tager hende er hun
fuldstændigt livløs, lasse er der også og han tager hende op, (jeg står jo tuder fordi jeg er helt i chok)
Men siger at hun bare sover, så jeg skulle bare tage det roligt..

Rigtigt nok hun sov bare, og havde sikkert haft et maridt, hun var ihvertfald ehlt omtumleret da hun vågner og ser os..

Men forfilan hvor blev jeg bare forskræket og bange for jeg skulle miste hende..
Den lille tos.. <3

Har i andre prøvet dette??

Barky

Op til flere gange... Det er helt almindeligt for nogen ildere.. (desværre, men man vænner sig til at vente med at tude indtil at man har tjekket om de stadig trækker vejret.)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

Det er 'bare' dødssøvn.. man bliver dælme forskrækket første gang det sker

Louise V

Jeg har godt nok aldrig prøvet det sådan før, og ja man bliver godt nok forskræket..

men alt er stillet og roligt nu, hun sover trygt igen..

Stubba

Ja, vi har også prøvet det mange gange herhjemme. Men den første gang var slem :p for jeg troede rofus var død. hehe.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Jeg har kun prøvet det med hvalpe... men de kan også sove så tungt, at de ikke vågner ved at man tager dem ud og rusker dem!

Lenac

Min lille pige gjorde det faktisk lige for lidt siden og jeg fløj også derud i en allerhelveds fart og tager hende ud. Og tror du så ikke hun bliver fornærmet over at jeg vækker hende  :lol: men puha jeg blev godt nok også nervøs og skulle lige til at skrive om det, men så faldt jeg over denne tråd...
xoxo Malene <3

lille_thor

nårh lille stakkel. tror også jeg villre ha fåt et chok og begyndt at ruske iden
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

ninaliv

Citat fra: Louise V Dato 23. Januar 2011, kl. 20:58
Vi har netop siddet og spist aftens mad, da jeg høre fnug skrige!  :S

Jeg løber ud til hende og åbner buret så hurtigt jeg kan, mens jeg tager hende er hun
fuldstændigt livløs, lasse er der også og han tager hende op, (jeg står jo tuder fordi jeg er helt i chok)
Men siger at hun bare sover, så jeg skulle bare tage det roligt..

Rigtigt nok hun sov bare, og havde sikkert haft et maridt, hun var ihvertfald ehlt omtumleret da hun vågner og ser os..

Men forfilan hvor blev jeg bare forskræket og bange for jeg skulle miste hende..
Den lille tos.. <3

Har i andre prøvet dette??


ja puha lyder ikke rart, godt hun bare sov :-)

SilverDragon

Man bliver noget så forskrækket, kan godt forstå at du reagerede som du gjorde.
Håber at du nu er forberedt og det ikke sker igen lige forløbigt