Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjemmesyede ting, blandet.

Startet af Namilla, 22. Januar 2009, kl. 16:08

Namilla

Så har jeg været lidt kreativ:
Sækkepude på 72*62 cm = 225 kr. (Syet i bævernylon og fyldt med krøyerkugler)

Sækkepuder i hovedpudestørrelse (syet til Hanne, men jeg kan sy flere på bestilling) 175 kr. pr. stk.

Køjer: (giv et bud på prisen) Alle syet med lækker blød fleece på den ene side og 100% bomuldsstof på den anden.
Hjørnekøje på 50 cm på den korte led og 75 på den lange

Hængepose på 34*30 cm

Små køjer på 35* 23 cm

Stor køje på 46*46 cm

Dobbelt køje (syet som en lomme ilderne kan kravle ind i) 44*34 cm

Alle delene samlet

Delene kan købes enkeltvis eller samlet, og jeg kan medbringe dem på træffet hos Hanne d.7/2.
Jeg regner med at sy flere ting inden træffet, og dem lægger jeg også billeder ind af løbende...

Namilla

Lidt mere
to køjer i "dynejakke-stof" (meget glat, foret) 37*32 cm og 28*28 cm

3 hængekøjer i brun velour med "guld-snore" 31*30 cm, 37*26 cm og 27*29 cm

Julie

årh, kan du sy sådan en hængekøje der passer til en transportkasse ?  :)

Namilla

Det kan jeg da i hvert fald... nogle specielle ønsker til farver? (jeg kan ikke garantere at jeg lige har en bestemt farve, men om den fx skal være lys eller mørk, det kan jeg klare)

Julie

mørk rød, mørk blå eller mørk lilla.. hvis ikke det kan lade sig gøre, skal det bare være en anden mørk farve :)

Namilla

Det skal jeg nok lige kigge på...men får nok ikke syet alverden her i weekenden...

Julie

det er fair nok. kan du få syet inden træffet ved hanne? :)

Namilla

ja ja, det skal jeg nok nå...jeg syr alt muligt forskelligt og tager med derned...(bare ikke sækkepuderne, de skal bestilles, men så kan jeg godt nå at sy dem, og tage dem med)

Julie

lyder bare rigtig godt! jeg må hellere tage lidt ekstra med penge med, hvis du har flere ting med, hehe  :fnis:

Namilla

Jeg har alt muligt forskelligt med... syr og syr og syr...*S* Har syet min gamle symaskine helt i stykker, så jeg har været nødt til at købe en ny!

Namilla

Ud over de ting som jeg allerede har lagt billeder ind af, er der lige lidt flere sæt, som alle bliver taget med på træffet imorgen...

Giraf-sæt

Hjerte-sæt

Blomstret sæt

Tiger-sæt

Stjerne-sæt (med gul bagside)...der kommer muligvis lidt flere dele til...

Orange sæt

"psykedelisk" mønstret køje

Gammel-rose (farven snyder lidt) køjer i meget tykt teddy-bear-stof (der er 3 køjer, men kun billeder af de to)

Stjerne-sæt (med turkis bagside)

Sort sæt (med guld-print og guld-snor)

Og så lige et billede af alt det, jeg skal have med i morgen... Undtagen maden...
[img]http://i265.photobucket.com/albums/ii210/NamillaDK/syedeting001.jpg

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Emil

heej
kunne jeg ikke får dig til at ringe til mig, på 24249095